עבור גננות מתמחות בהוראה

Slides:



Advertisements
מצגות קשורות
מגמת ניהול עסקי "קציר".
Advertisements

הערכות מילוליות קורס מנב"ס בתוכניות להכשרת מנהלים ומורים במוסדות להשכלה גבוהה, תשס"ה. © כל הזכויות שמורות למשרד החינוך התרבות והספורט.
תקנון בית ספרי ערכה: רונית סלומון.
המגמה החברתית-ארגונית המחלקה לפסיכולוגיה אוניברסיטת בר-אילן
הרצאה בכנס מוח "המורה אני רוצה להצליח במבחן, אבל אני לא מספיק להעתיק מהלוח, אולי את מוכנה..." דינה סלע, מטח אורנה רוזנבלט,
ניתוח שאלות וכתיבת תשובות
בית ספר קהילתי - מדעי ישגב
מגמת הנדסת תעשייה וניהול
המינהל הפדגוגי אגף בכיר בחינות
"חינוך לחיים בחברה" בית ספר "בארי" נתניה
תוכנית עבודה מ.ת.י. כ"ס שנת הלימודים תשס"ה מפקחת: גב' רונית וייס
ועדה מלווה.
תזרים המזומנים מפעילות שוטפת ככלי להערכת שווי החברה
למנוע שגיאות בעזרת הכלים של "האתגר 5": המקרה של נקודת פיתול
מתי"א יחדיו מודל מיטבי לשילוב תלמידים עם סיוע אישי
תחקור והערכת מערכת .
חונכות וירטואלית – המקרה של מטח ופר"ח
אשף ניהול הדיווח החודשי לרשויות
ניהול מחזור חיים של עובד
מרכז ג'ו אלון – המוזיאון לתרבות הבדואים
"בנגב ייבחן העם בישראל ויעמוד בהצלחה בכל הבחינות "
פרסום וקידום מכירות בכל שלב במחזור חיי המוצר, משתנה מדיניות התקשורת השיווקית שלו. פרט את מטרת התקשורת השיווקית בשלושה שלבים במחזור חיי מוצר כלשהו שתבחר.
יום הזיכרון לשואה ולגבורה
בית-ספר כארגון – גישה מערכתית
קורס ניהול ידע מפגש 3 - פורטלים 2know.kmrom.com.
יצירת מקרו הפעלת מקרו יצירת לחצן / פקד דוגמה מסכמת
מחלקת הדרכה תשע"ח מנהיגות – הובלה – חלק א מטרות הפעילות:
שיעור 8 ההתמודדות עם הטרור.
עקרונות WEB2.0 ועולם ניהול הידע הארגוני
ניהול עובדים ומנהלים מרחוק
פינוק מסביב לעולם מחזות זמר הסבר הזמנה ומימוש.
בניית תוכנית בית ספרית שנתית
לשכת סוכני הביטוח – הקמת אתר אינטרנט מקצועי לכל סוכן ביטוח בלשכה
כל הזכויות שמורות לגבריאל אנקרי © 2017
מטרת פרויקט "שיעורים פרטיים ברשת"
היחידה למעורבות חברתית
סולמות אכנבך מערכת סולמות אכנבך להערכה מבוססת אמפירית   Achenbach System of Empirically Based Assessment  (ASEBA)
תוכנית "בזכותם" סיוע לניצולי שואה במיצוי זכויותיהם
למידת חקר עבודת חקר – מהי
הכנה לראיון עבודה.
חשבון זה הוא חלק ממוצרי 365 ומקושר לתיבת המייל
במקום סבב היכרות אני שולחת לכם שתי שאלות ?
המוקד לביטחון תזונתי.
ברוכים הבאים לכנס הסברה
פרויקט מחיר למשתכן – ראש העין
יישומון הר לעמק 2019 הוראות הפעלה.
מרכזי למידה ברשת עמל 1 - פיתוח ארגוני
מי רוצה להיות מיליונר 2? 15 $1 Million 14 $500,000
מהו"ת – בתי מדרש למורים הפסגה 5, ירושלים , פקס
פרויקט מדדי תוצאה הפרויקט הלאומי להערכת תהליכים ותוצאות במערך השיקום הפסיכיאטרי בקהילה The National Psychiatric Rehabilitation Outcome Monitoring.
פסיכולוגיה חברתית.
כל הזכויות שמורות לגבריאל אנקרי © 2017
המודל ההיסטורי של התפתחות אמצעי התקשורת:
בינגו על מצוות ה"הקהל".
ברוך הבא למערכת גמל אינפו
מבחני איתור לנבחרת ישראל הצעירה (מדעים ומתמטיקה) לתלמידי כיתות ז'
סיעות במערכת החינוך.
דו"ח וינוגרד החלק המצונזר.
תכנית מ.ג.ן לטיפוח אקלים חינוכי מיטבי בבית הספר
התמחות בפסיכיאטריה: הרצוי מול המצוי דעה אישית
אם לא למעלה מזה י"ל פרץ.
מופעי הירח הכינה: ליאת סופר.
אמנות שהיא לרגע ואמנות שמנציחה רגע מוגש על ידי: עמית לונדנר
הנוהל העירוני למניעת אלימות פיזית בבתי הספר היסודיים עיריית רעננה.
והתאמתה למאפייני הסטודנטים
ציון לוי מנהל אגף פרישה וגמלאות
תכנית הלימודים לסטודנטים שנה ג' לשנת תש"פ
פיתוח תורה מקצועית ככלי למצוינות ארגונית
תמליל מצגת:

עבור גננות מתמחות בהוראה כלי הנווט לגננת החונכת עבור גננות מתמחות בהוראה 1 תפקידי כגננת חונכת 2 מפגש הכירות עם המתמחה והמפקחת 3 מפגש שבועי עם המתמחה 4 תצפית ראשונה ומשוב מחצית הראשונה 5 תצפית שניה ומשוב מחצית הראשונה 6 ביצוע הערכת אמצע השנה 7 תצפית שלישית ומשוב מחצית השנייה 8 תצפית רביעית ומשוב מחצית השנייה 9 הערכה מסכמת 10 טפסים וקישורים חשובים עד ה-15 לינואר עד סוף יוני

ללוות את הגננת המתמחה לאורך שנת ההתמחות 1. תפקידי כגננת חונכת ללוות את הגננת המתמחה לאורך שנת ההתמחות לתמוך בה מקצועית, חברתית ורגשית במפגשים מדי שבוע. לסייע לה להיקלט בסביבת העבודה החדשה ובחבירה לגננות עמיתות. לצפות בפעילויות המתמחה מליאה, קבוצתי ופרטני, ולאפשר לה לצפות בי. למשב ולתעד בכתב את עבודתה ובכלל זה את דוחות הצפייה . להעריך את התפתחותה המקצועית ולהיות שותפה פעילה ב"הערכת אמצע השנה" וב"הערכה המסכמת". בהתאם למתווה שבכלי להערכת גננות מתמחות ובכלי להערכת גננות מתמחות בחינוך המיוחד חזור למסלול

2. מפגש הכירות עם המתמחה והמפקחת עודכנתי לגבי זכאותי לגמול כספי לפירוט לחצו כאן הכרתי את המתמחה וערכנו תיאום צפיות קבעתי עם המתמחה זמני פגישה שבועיים במהלך השנה, בשעת חונכות שבועית שהקצתה לי המפקחת. קבענו 4 תאריכי תצפית שלי בגן של המתמחה (2 תצפיות בכל מחצית). בקשתי מהמפקחת שתדווח עלי במערכת השיבוץ קבלתי את חוברת החונכות ואת בכלי להערכת גננות מתמחות והכלי להערכת גננות מתמחות בחינוך המיוחד חזור למסלול

3. מפגש שבועי עם המתמחה לתמוך במתמחה, מקצועית, חברתית ורגשית. מדי שבוע במהלך השנה אני נפגשת עם המתמחה, בשעה שהקצתה לי המפקחת. בשיחה אני מקשיבה למתמחה ומשתדלת . לתמוך במתמחה, מקצועית, חברתית ורגשית. לסייע לה להיקלט בסביבת העבודה החדשה. להכין אותה לקראת התצפית שלי ושל המפקחת בגן ומזמינה אותה לצפות בי. אנו ממשבות ומתעדות בכתב את עבודת המתמחה. בחוברת החונכות בעמ' 28 יש הצעה לטופס תיעוד הפגישות. מדי פעם אני משקפת למתמחה את הערכתי בהתפתחותה המקצועית . חזור למסלול

4. תצפית ראשונה ומשוב במתמחה מחצית הראשונה קיימתי שיחה מקדימה עם המתמחה לפני התצפית. ידעתי את המתמחה במדדי ההערכה של הכלי להערכת גננות מתמחות והכלי להערכת גננות מתמחות בחינוך המיוחד צפיתי בפעילויות המתמחה בגן ומילאתי דו"ח צפייה בשיעור. קימתי שיחת משוב עם המתמחה. (לא יאוחר משבוע מיום הצפייה) תיעדתי בכתב את השיחה המקדימה, התצפית, המשוב ואת תגובת המוערכת דו"ח צפייה בשיעור התיעוד נמסר לידי המתמחה והעתקו נמסר למפקחת. חזור למסלול

5. תצפית שנייה ומשוב במתמחה מחצית הראשונה קיימתי שיחה מקדימה עם המתמחה ובה הדגשתי בפני המתמחה את המצופה ממנה לאור מסקנות המשוב של התצפית הראשונה. רעננתי את המתמחה בדרישות המצופות ממנה על פי מדדי ההערכה של הכלי להערכת גננות מתמחות והכלי להערכת גננות מתמחות בחינוך המיוחד צפיתי בפעילויות המתמחה בגן ומילאתי דו"ח צפייה בשיעור קימתי שיחת משוב עם המתמחה. (לא יאוחר משבוע מיום הצפייה). המתמחה הציגה בפני את היערכותה לקראת תצפית המפקחת בגן. תיעדתי בכתב את השיחה המקדימה, התצפית, המשוב ואת תגובת המוערכת דו"ח צפייה בשיעור התיעוד נמסר לידי המתמחה והעתקו נמסר למפקחת. חזור למסלול

6. ביצוע הערכת אמצע השנה עד ה-15 לינואר חזור למסלול עד ה-15 לינואר התקיימה שיחה בין השותפות להערכה – המתמחה, המפקחת, אני (החונכת) (ובמידת הצורך גם מעריכים נוספים). בשיחה זו: המתמחה הציגה את ההערכה העצמית שלה על תהליכי ההוראה-למידה שהתנסתה בהם במהלך פרק הזמן שהיא עובדת בגן. המתמחה שיתפה את הנוכחים בתהליכי הקליטה בגן ובצוות הגננות שבאזור. המשתתפות במשוב הציגו בפני המתמחה את החולשות והחוזקות שבעבודתה. המשוב התנהל על פי ההנחיות שבטופס הערכת אמצע השנה לגננות מתמחות או טופס הערכת אמצע השנה לגננות מתמחות בחינוך המיוחד בסיום ההערכה מלאנו את טפסי המשוב על כל פרטיהם וחתמנו עליהם. הטופס המקורי נמסר למתמחה שתמסור אותו למנחת סדנת הסטאז' .ההעתק אחד נמסר למתמחה והעתק השני נמסר למפקחת לתיעוד בתיקה האישי של המתמחה . להסבר מפורט לחצו כאן חזור למסלול עד ה-15 לינואר

7. תצפית שלישית ומשוב במחצית השנייה קיימתי שיחה מקדימה עם המתמחה, לקראת התצפית. בשיחה התמקדנו בנקודות שהועלו במשוב אמצע השנה. צפיתי בפעילויות המתמחה בגן ומילאתי דו"ח צפייה בשיעור קימתי שיחת משוב עם המתמחה. (לא יאוחר משבוע מיום הצפייה) תיעדתי בכתב את השיחה המקדימה, התצפית, המשוב ואת תגובת המוערכת ב דו"ח צפייה בשיעור התיעוד נמסר לידי המתמחה והעתקו נמסר למפקחת. חזור למסלול

8. תצפית רביעית ומשוב במחצית השנייה קיימתי שיחה מקדימה עם המתמחה, לקראת התצפית. בשיחה התמקדנו בנקודות שהועלו במשוב התצפית השלישית. צפיתי בפעילויות המתמחה בגן ומילאתי דו"ח צפייה בשיעור קימתי שיחת משוב עם המתמחה. (לא יאוחר משבוע מיום הצפייה) המתמחה הציגה בפני את היערכותה לקראת תצפית השנייה של המפקחת. תיעדתי בכתב את השיחה המקדימה, התצפית, המשוב ואת תגובת המוערכת דו"ח צפייה בשיעור התיעוד נמסר לידי המתמחה והעתקו נמסר למפקחת. חזור למסלול

9. ביצוע הערכה מסכמת עד סוף יוני חזור למסלול עד סוף יוני ההערכה המסכמת נערכת באופן מקוון במערכת מערכת הערכת גננות מתמחות המפקחת, החונכת והמתמחה כל אחת נכנסת להעריך את המתמחה באמצעות הקוד והסיסמה האישית שלה שלבי ההערכה במערכת המקוונת המפקחת מגדירה במערכת קשרי מעריך ומוערך - ללא הגדרה זו אין אפשרות לחונכת ולמתמחה לבצע הערכה. תיעוד תצפיות וראיות- יש להכין את קבצי הצפייה כדי לצרפם להערכה. מדדים- מעריכים את המתמחה באמצעות היגדים. נורמות ונהלים- מעריכים את רמות הביצוע של המתמחה. הערכה מסכמת-המפקחת ממלאת הערכה סופית רק לאחר שהחונכת והמתמחה מלאו את הערכתן. לסרטון הדרכה למילוי ההערכה לחצו כאן חזור למסלול עד סוף יוני

טפסים וקישורים חשובים חזור למסלול טופס דו"ח צפייה בשיעור חוברת החונכות טופס דו"ח צפייה בשיעור טופס הערכת אמצע השנה לגננות מתמחות טופס הערכת אמצע השנה לגננות מתמחות בחינוך המיוחד מערכת הערכת גננות מתמחות הכלי להערכת גננות מתמחות הכלי להערכת גננות מתמחות בחינוך המיוחד סרטון הדרכה לביצוע הערכה מסכמת תפקידי החונכות – מסמך מפורט חזור למסלול

גמול חונכות תגמול ב"אופק חדש" וב"עוז לתמורה": חונכות של מתמחה אחד:  2.4% מהשכר המשולב. חונכות של שני מתמחים. כל אחד בשעת חונכות נפרדת. 4.8% מהשכר המשולב. חונכות של שלושה מתמחים. כל אחד בשעת חונכות נפרדת, בתוספת מפגשים משותפים לקבוצת החדשים: 7.2% מהשכר המשולב. שעה משעות השהייה של החונך ושל המתמחה תוגדר כשעת "חונכות למתמחה". 

תאום צפיות הסברתי למתמחה מה מצופה ממנה על פי מתווה הבכלי להערכת גננות מתמחות ובכלי להערכת גננות מתמחות בחינוך המיוחד עדכנתי את המתמחה בנהלי העבודה של הגננות: בעלי התפקידים השונים בפיקוח וברשות המקומית ודרכי ההתקשרות עימם. ימי הערכות וישיבות של צוות הגננות שבאזור הפיקוח וברשות המקומית. אספות הורים, ואירועים מיוחדים המתוכננים בגן.

שיחה מקדימה לתצפית החונך מטרת השיחה המקדימה קבלת מידע מהמתמחה על השיעור ומטרותיו הצבת צפיות מוקדמות בפני המתמחה לקראת תהליך ההערכה ולעמוד על היערכות של המתמחה לשיעור. חזור לתצפית ראשונה חזור לתצפית שניה חזור לתצפית שלישית חזור לתצפית רביעית

שיחה משוב מאפייני שיחת המשוב חזור לתצפית ראשונה חזור לתצפית שניה שיחת המשוב שלאחר התצפיות אמורה להתנהל ברגישות ובהכלה. בשיחה זו אני נדרשת לאתר את נקודות החוזק של המתמחה, להחמיא לה ולהעצים אותה אישית ומקצועית. בשיחה זו אני נדרשת לאתר את הנקודות לשיפור ולהעמיד אותן כאתגר וכיעד למתמחה. חזור לתצפית ראשונה חזור לתצפית שניה חזור לתצפית שלישית חזור לתצפית רביעית