פורטל בית ספרי.

Slides:



Advertisements
מצגות קשורות
מגמת ניהול עסקי "קציר".
Advertisements

הערכות מילוליות קורס מנב"ס בתוכניות להכשרת מנהלים ומורים במוסדות להשכלה גבוהה, תשס"ה. © כל הזכויות שמורות למשרד החינוך התרבות והספורט.
הרצאה בכנס מוח "המורה אני רוצה להצליח במבחן, אבל אני לא מספיק להעתיק מהלוח, אולי את מוכנה..." דינה סלע, מטח אורנה רוזנבלט,
עיריית בני ברק.
בית ספר קהילתי - מדעי ישגב
ניהול מערכות משרדיות.
מגמת הנדסת תעשייה וניהול
5 גורמים בהתנהגות האנושית הגורמים לכך שרוב הפרויקטים עדין נכשלים
המינהל הפדגוגי אגף בכיר בחינות
קורס מנב"ס בתוכניות להכשרת מנהלים ומורים במוסדות להשכלה גבוהה, תשס"ה.
ועדה חקלאית 2017 חקלאות מנוהלת.
"חינוך לחיים בחברה" בית ספר "בארי" נתניה
תוכנית עבודה מ.ת.י. כ"ס שנת הלימודים תשס"ה מפקחת: גב' רונית וייס
המאבק לחינוך טוב בישראל
בית ספר ממלכתי "נווה עמרם" לנגינה ופיתוח חשיבה יזמית
ועדה מלווה.
למנוע שגיאות בעזרת הכלים של "האתגר 5": המקרה של נקודת פיתול
מתי"א יחדיו מודל מיטבי לשילוב תלמידים עם סיוע אישי
מחקר לתזה באוניברסיטה הפתוחה
תחקור והערכת מערכת .
חונכות וירטואלית – המקרה של מטח ופר"ח
מיצוי מצוינות והצטיינות
אשף ניהול הדיווח החודשי לרשויות
מרכז ג'ו אלון – המוזיאון לתרבות הבדואים
"בנגב ייבחן העם בישראל ויעמוד בהצלחה בכל הבחינות "
בית-ספר כארגון – גישה מערכתית
קורס ניהול ידע מפגש 3 - פורטלים 2know.kmrom.com.
מחלקת הדרכה תשע"ח מנהיגות – הובלה – חלק א מטרות הפעילות:
שיעור 8 ההתמודדות עם הטרור.
עקרונות WEB2.0 ועולם ניהול הידע הארגוני
ניהול עובדים ומנהלים מרחוק
בניית תוכנית בית ספרית שנתית
לשכת סוכני הביטוח – הקמת אתר אינטרנט מקצועי לכל סוכן ביטוח בלשכה
מטרת פרויקט "שיעורים פרטיים ברשת"
היחידה למעורבות חברתית
מבצעים: רועי מור טל מסרי
תוכנית "בזכותם" סיוע לניצולי שואה במיצוי זכויותיהם
למידת חקר עבודת חקר – מהי
Entity Relationship Diagram – ERD
התפתחות ונתונים מסחריים
חשבון זה הוא חלק ממוצרי 365 ומקושר לתיבת המייל
רשות המחקר במכון מופ"ת תשע"ט
במקום סבב היכרות אני שולחת לכם שתי שאלות ?
ברוכים הבאים למחלקה לפסיכולוגיה.
Engaging the disengaged - PBL
מרכזי למידה ברשת עמל 1 - פיתוח ארגוני
Data Science by levels Dr. Alon Hasgall.
מהו"ת – בתי מדרש למורים הפסגה 5, ירושלים , פקס
מבוא למגמת תקשוב כיתה י'.
המודל ההיסטורי של התפתחות אמצעי התקשורת:
יוזמה חברתית בבי"ס גבעת גונן בירושלים
מבוסס על גירסת הדמו של המשחק הרישמי -
הוועדה המייעצת לחיזוק מערכת הבריאות הציבורית
נגישות אתרי אינטרנט E-accessibility
סיעות במערכת החינוך.
תכנית מ.ג.ן לטיפוח אקלים חינוכי מיטבי בבית הספר
התמחות בפסיכיאטריה: הרצוי מול המצוי דעה אישית
Rachel Greenwald, Tali Heiman (The Open University of Israel)
לאינטל ירושלים דרושים סטודנטים להנדסת תוכנה/ מדעי המחשב להשתלבות במחלקות הפיתוח להשתלבות בצוות בדיקות קושחה (FW), התפקיד כולל לימוד מעמיק של תכונות ופרוטוקולים.
פיתוח מערכי שיעור כיתתיים משולבי תקשוב (הל"ה)
הנוהל העירוני למניעת אלימות פיזית בבתי הספר היסודיים עיריית רעננה.
ברוכים הבאים למת"ם מבוא לתכנות מערכות הוכן ע"י שרי דואק
ומה בינן לבין רשתות חברתיות?
פיתוח פעילויות המתאימות לגיוון של הוראת הכימיה והפעלתן
GSW Technology GSW-322M.
חקרנות מתמטית: הקשר בין שטחים והיקפים - האומנם?
והתאמתה למאפייני הסטודנטים
בית ספר יסודי אלנג'ום העיקרון הפדגוגי: תחומי מומחיות: סמל מוסד:
Pre-Medical Studies לימודי קדם רפואה B.Sc..
תכנית הלימודים לסטודנטים שנה ג' לשנת תש"פ
תמליל מצגת:

פורטל בית ספרי

בתור מנהל... כיצד אני רואה את אתר בית הספר? מה החזון שלי לגביו? מה אני מבקש שיהיה באתר? מה יהיה תוכן האתר, ואילו פונקציות יהיו בו?

תפוקה 5: פורטל חינוכי בית ספרי אין מימוש מימוש חלקי מימוש באופן מלא 5.1 ניהול ועיצוב הפורטל הפורטל מהווה שער לבית הספר, מעוצב בצורה ראויה ומאפשר לכל מבקש להתמצא בו בקלות הפורטל אינו מהווה שער מכובד לבית הספר הפורטל מהווה שער לבית הספר אבל באופן חלקי הפורטל מהווה שער לכל הפעילות הבית ספרית רכז התקשוב בבית הספר אחראי על תפעול הפורטל רכז התקשוב לא אחראי על תפעול הפורטל רכז התקשוב אחראי לפורטל ומפעיל באופן חלקי את צוות המורים והתלמידים רכז התקשוב אחראי לפורטל ומפעיל באופן מלא את צוות המורים והתלמידים הפורטל מועדכן באופן תדיר הפורטל לא מתעדכן הפורטל מתעדכן אחת לשבוע רק במחצית מהתחומים הפורטל מתעדכן אחת לשבוע בכל התחומים 5.2 שימוש בפורטל להפעלת התוכנית הפצת מידע אישי, כיתתי ובית ספרי דרך פורטל בית הספר (כרטיס תלמיד, הודעות כיתתיות ובית ספריות וכו') במרבית המקרים לא נעשה דרך הפורטל במחצית המקרים נעשה דרך הפורטל בדרך כלל נעשה דרך הפורטל ניהול הלמידה והתרגול בסביבה דיגיטאלית שיתוף ותקשורת חברתית-לימודית

פורטל בית ספר הוא: ייצוג של ביה"ס- כלי שיווקי מקור מידע ותקשורת- פרטי ביה"ס, הודעות שוטפות ועדכונים, אירועים ופעילויות כלי פדגוגי- ניהול אתרי כיתה ואתרי מקצוע, פרסום מטלות, תשובות לתרגילים ובחנים כלי חברתי- פורום, תגובות

מרכיבי החובה של פורטל בית ספר אודות בית הספר דבר המנהל מרחבי כיתות הצגת פעילויות ואירועים

אודות בית הספר

אודות בית הספר- התפיסה של אורט

דבר המנהל

דבר המנהלת הכתוב כשיר

דבר המנהלת שנותן סקירה על ביה"ס

דבר המנהל בליווי תמונה

דבר המנהל כבלוג המתעדכן תכופות

דבר המנהל: סרט מוטמע באתר

מרחבים כיתתיים

מה במרחב הכיתתי מערכת שעות הודעות מחנכת שיעורי בית וחומרי עזר אירועים

עדכון האתר באחריות רכז התקשוב

בחירת רכז תקשוב רכז התקשוב משמש כמנהיג ומוביל את התקשוב בבית הספר. תפקידים: הטמעת סביבת עבודה, הוראה ולמידה מתוקשבת ליווי וסיוע בהטמעת השימוש בכלים הטכנולוגיים פיתוח מקצועי של מורי ביה"ס - השתלמויות. העברת סדנאות והדרכות פרטניות לצוות בנושאים שונים. פיתוח חומרי / אתרי הדרכה קידום פיתוח תשתית טכנולוגית-אינטרנטית ברחבי ביה"ס פיתוח מקצועי אישי (השתתפות בהשתלמויות, חקירה ולמידה עצמית של תחומים רלוונטיים, חידושים). הובלת צוות "חיים ברשת" העוסק בהסברה להתנהגות נאותה ברשת.