מחלקת הדרכה תשע"ח מנהיגות – הובלה – חלק א מטרות הפעילות:

Slides:



Advertisements
מצגות קשורות
הערכות מילוליות קורס מנב"ס בתוכניות להכשרת מנהלים ומורים במוסדות להשכלה גבוהה, תשס"ה. © כל הזכויות שמורות למשרד החינוך התרבות והספורט.
Advertisements

מובילת חדשנות מחוז מרכז
יש לענות על שאלה 1 מתוך שלוש
מבוא לביואינפורמטיקה יואלה יריב רוברט בצאם 17.june.2002.
We change the way you deliver.For goods.
פורטל בית ספרי.
מגמת הנדסת תעשייה וניהול
"חינוך לחיים בחברה" בית ספר "בארי" נתניה
תוכנית עבודה מ.ת.י. כ"ס שנת הלימודים תשס"ה מפקחת: גב' רונית וייס
ועדה מלווה.
למנוע שגיאות בעזרת הכלים של "האתגר 5": המקרה של נקודת פיתול
ממצלמת נקב למצלמה מודרנית
הלאומיות, יפהפייה או מפלצת ?
תחקור והערכת מערכת .
מרכז ג'ו אלון – המוזיאון לתרבות הבדואים
מנהיג ומנהיגות בחנוכה.
ענף הירקות בישראל נונה ארליך – מנהל ענף ירקות, מועצת הצמחים
פרסום וקידום מכירות בכל שלב במחזור חיי המוצר, משתנה מדיניות התקשורת השיווקית שלו. פרט את מטרת התקשורת השיווקית בשלושה שלבים במחזור חיי מוצר כלשהו שתבחר.
בניית מקביליות ממצולעים
בית-ספר כארגון – גישה מערכתית
יוסף קלרווין ורם כרמי, משכן הכנסת, קרית הממשלה ירושלים, 1966
השתלמות מורים לפיזיקה בראשית דרכם יום רביעי 03 דצמבר 2008
מחלקת הדרכה תשע"ח אמינות ויושרה – המושג אמת – חלק א מטרות הפעילות:
בניית תוכנית בית ספרית שנתית
האם מבינים את המתרחש בתהליך ?
60 שנה למדינת ישראל מגיש:מארק אבדאלינוב.
ששת כובעי החשיבה חשיבה מקבילה בעזרת
הנייר המקומט.
נערך ע"י אריק הוד הגימנסיה העברית הרצליה
למידת חקר עבודת חקר – מהי
Entity Relationship Diagram – ERD
חשבון זה הוא חלק ממוצרי 365 ומקושר לתיבת המייל
במקום סבב היכרות אני שולחת לכם שתי שאלות ?
סוכרים דו-סוכרים פרוקטוז קשר גליקוזידי חד-סוכרים קטוניים זיהוי סוכרים
תפקידי התקשורת הצעה נערך על ידי מורי היל"ה במחוז צפון
שלטון במדינת ישראל.
רפוי בעיסוק ילדים מחוז צפון ברוכים הבאים!
מרכזי למידה ברשת עמל 1 - פיתוח ארגוני
מהנדסים האקתון – שילוב האקתון בלימודי ההנדסה
מהו"ת – בתי מדרש למורים הפסגה 5, ירושלים , פקס
פרויקט מדדי תוצאה הפרויקט הלאומי להערכת תהליכים ותוצאות במערך השיקום הפסיכיאטרי בקהילה The National Psychiatric Rehabilitation Outcome Monitoring.
SQL - כתיבת שאילתות למתחילים
"דין נצרים כדין נגבה ותל אביב, פינוי נצרים רק יעודד את הטרור ויגביר את הלחץ עלינו" (אריאל שרון, ראש הממשלה בדברים שנשא בכינוס השנתי של איפא"ק, מעריב,
ניתוח כלכלי של בעיות משפטיות דיני חוזים
סיעות במערכת החינוך.
רובוטים בחלל משימה שאל את המומחה מקורות תהליך חקירה.
עמדות התנועה הציונית בזמן מלחמת העולם הראשונה ביחס לצדדים הלוחמים
Rachel Greenwald, Tali Heiman (The Open University of Israel)
אם לא למעלה מזה י"ל פרץ.
רשת עמל מוציאה מידי שנה משלחות נוער לפולין כחלק מאמירה ערכית של הרשת.
מזל טוב לסיום התואר השני
אמנות שהיא לרגע ואמנות שמנציחה רגע מוגש על ידי: עמית לונדנר
לבית: המשיכו וקראו עד סוף פרק א' נושא תנועה.
(או כיצד ללמוד בצורה נכונה מתחילת הסמסטר)
(או כיצד ללמוד בצורה נכונה מתחילת הסמסטר)
הצג את עצמך, את עמותת תפוח ואת נושא הפעילות.
עבור גננות מתמחות בהוראה
הפחת רגולציה בבטיחות אש – מערך ב"מהפכה"
פיתוח פעילויות המתאימות לגיוון של הוראת הכימיה והפעלתן
חקרנות מתמטית: הקשר בין שטחים והיקפים - האומנם?
שיתוף פעולה - מחלקה ג' מחלקת הדרכה תשע"ח.
שיעור ג1: מערכת צירים תלת מימדית
צרור רעיונות לפעילויות היכרות
מיומנויות תקשורת והקשבה
והתאמתה למאפייני הסטודנטים
תרומת וחשיבות הכימיה לתחומי ההייטק בארץ: זבל, סוכר, והדפסה תלת מימדית
מחפשים את המטמון אנרגיה גרעינית וקרינה גרעינית
קיטון ארגוני – תהליך פיטורין
נושא השיעור לו- ו...לא נשמעות זהה אבל נכתבות שונה. ובעלות משמעות שונה
המושג ההלכתי – שעה זמנית
תמליל מצגת:

מחלקת הדרכה תשע"ח מנהיגות – הובלה – חלק א מטרות הפעילות: החניכים יבינו את משמעות המושג הובלה כחלק מערך המנהיגות. החניכים יערכו דיון על תכונות המנהיג. מקום הפעילות: חוץ / חדר זמן: 90 דק'. ציוד והכנה: הגדרה מילונית למושג: 'הובלה'. תמונות של מנהיגים ידועים ומשמעותיים חבל קרטון גדול לכל קבוצה טושים. מהלך הפעילות: חלק 1: מפנים שאלה לחניכים – מהי הובלה? רושמים על לוח/בריסטול את הדברים שעולים. ומתוכם יוצרים את המושג – הובלה. המדריך יקריא בפני החניכים הגדרה מילונית של המושג הובלה. מחלקת הדרכה תשע"ח

מחלקת הדרכה תשע"ח מנהיגות – הובלה – חלק ב חלק 2: מחלקים את החניכים לקבוצות (בהתאם למס' המשתתפים), תולים ע"ג עצים (או על קירות החדר), תמונות של כ- 6 דמויות, ומבקשים מהחניכים לנחש/לספר על כל דמות מי היא, מה עשתה וכו'. חוזרים למליאה כל קבוצה תשתף מה היא רשמה על כל דמות. קבוצה שניחשה נכונה כמות גדולה יותר של דמוית - מנצחת. המדריך יספר על כל דמות – מה עשתה כמובילה/ פורצת דרך. חלק 3: המדריך ישאל את החניכים אילו תכונות לדעתם מייחדות את המנהיגים המובילים הללו? כל קבוצה תקבל קרטון וטוש. עליה לצייר דמות על הקרטון ולרשום את התכונות שנראות לה חשובות על נקודות בגוף הדמות. כל קבוצה תציג את הדמות שלה. והמדריך ירשום את התכונות הבולטות על הלוח. החניכים יביעו את דעתם לגבי הדמות שנוצרה עם כל תכונות המנהיג שמאפיינות אותה.   סיכום הפעילות: המדריך יסכם את הפעילות, תוך ציון התכונות המרכזיות שעלו מתוך העבודה של החניכים. ויתייחס למשמעות ההובלה בתפקידי הפיקוד בבית הספר. ולתכונות הבאות לידי ביטוי כבעל תפקיד. מחלקת הדרכה תשע"ח