By : William Somerset Maugham

Slides:



Advertisements
מצגות קשורות
פרחי באך שיטת טיפול מתחום הרפואה המשלימה.
Advertisements

הסיפור על ארץ הצורות והצבעים פעילות לקראת יום הזכרון לשואה ולגבורה
תקנון בית ספרי ערכה: רונית סלומון.
ניתוח שאלות וכתיבת תשובות
מובילת חדשנות מחוז מרכז
יש לענות על שאלה 1 מתוך שלוש
המאבק לחינוך טוב בישראל
כיצד החברה בונה את חוסנה?
אנדי וורהול, מרלין , הדפס רשת
ערימות שחת בחורף, קלוד מונה (צרפת) , שמן על בד, 120X60 ס"מ
מהי אומנות? מונח אמנות אוצר בתוכו את המילה אמן. "יצירה ששוקעו בה כשרון רב ויש בה כדי ליהנות את הרואה או את השומע ולגרום להם חוויה אסתטית בתחום הציור, הפיסול,
מבצע חטיפת אייכמן לכידת אדולף אייכמן הייתה פעולה שהוציא לפועל בארגנטינה המוסד למודיעין ולתפקידים מיוחדים במאי 1960. אייכמן היה המארגן הראשי של השמדת יהודי.
אשף ניהול הדיווח החודשי לרשויות
"זה היה סיפור של חורף" חורף
פרסום וקידום מכירות בכל שלב במחזור חיי המוצר, משתנה מדיניות התקשורת השיווקית שלו. פרט את מטרת התקשורת השיווקית בשלושה שלבים במחזור חיי מוצר כלשהו שתבחר.
כמו שהמנהלים אוהבים לומר:
יום הזיכרון לשואה ולגבורה
אני גולש נבון.
26/12/17.
בית-ספר כארגון – גישה מערכתית
ישעיהו יא' 1-10 תמונה יפה ופסטורלית
מחלקת הדרכה תשע"ח אמינות ויושרה – המושג אמת – חלק א מטרות הפעילות:
אימפריאליסט אירופי באפריקה, 1910
סוגים של מזגנים.
מצגת אפקטיבית הנחיות שימוש במצגת זו מאת: עו"ד אופיר צומן
שיעור 8 ההתמודדות עם הטרור.
ניהול עובדים ומנהלים מרחוק
שם ביה"ס, רשות: מקיף ט' אשדוד שם המורה: יוליה מורשטיין שם המדריכה:
מפגש 5 יבשות על כדור הארץ מטרות פתיחה מהלך מהלך א' – משחק ים יבשה
עולם הסביבונים.
יתוש הטיגריס האסייני דר' גיל סתיו, יועץ אנטומולוגי טל ויינברג, ניטורים שרותי אקולוגיה.
יצחק רבין מדינאי ואיש צבא, רמטכ"ל צה"ל במלחמת ששת הימים,
המאבק בתחום ההעפלה נתיבי העפלה.
חיסכון פנסיוני לעצמאים שלי סבן
שם ביה"ס, רשות: מקיף ה' אשדוד שם המורה: פולינה צ'יגרינסקי שם המדריכה:
Akiba Academy of Dallas Presents
Short Documentation from “Yom Hatzmaut” activities in ECP – Austin TX תיעוד קצר מהפעילויות בגיל הרך בבית הספר היהודי באוסטין טקסס לקראת יום העצמאות.
במסגרת הקורס: יישום לשדה חינוכי
אחרית דבר .. אלופות, שיהיה המונמונמון בהצלחה!! ט"ו בשבט שמח! שושי 
1 לגלות את התיאטרון ,תרגום: אורי שני Designed by Michael Rasbury
שימור תנע בהתנגשויות קובץ זה נועד אך ורק לשימושם האישי של מורי הפיזיקה ולהוראה בכיתותיהם. אין לעשות שימוש כלשהו בקובץ זה לכל מטרה אחרת ובכלל זה שימוש מסחרי;
טיולים מהווים כלי נהדר לחינוך דרך התנסות אישית, אתגרים וגיבוש.
תפקידי התקשורת הצעה נערך על ידי מורי היל"ה במחוז צפון
מגישים: ערד חגג" ונועם וקסלר
מי רוצה להיות מיליונר 2? 15 $1 Million 14 $500,000
מי אני בלי הסיפור שלי? שיטת הבודה של ביירון קייטי סדנאות בקבוצות קטנות
עקרונות דמוקרטים.
פסיכולוגיה חברתית.
מבוא למגמת תקשוב כיתה י'.
זכויות בזמן מלחמה " כל אדם יש לו הזכות לחיים, לחירות ולביטחון אישי."
המהפכה התעשייתית מתוך: ויקיפדיה עיר תעשייה, גרמניה, 1881.
מבוסס על גירסת הדמו של המשחק הרישמי -
התקשרויות, מכרזים ואחריות חברי המועצה
ללא שליטה ובחירה חופשית אין מקום למשפט הפלילי.
מי רוצה להיות צלם מיליונר ?
המשפט המורכב זאב ייני ©.
דו"ח וינוגרד החלק המצונזר.
סיפור על ארבעה נרות.
התנועה הציונית – התמסדות ופריצת דרך מדינית
סיפורים על מדע התחת של הסוס
“Augustus and his smile” “"חיוכו של נסיך
שבוע לאומי לגלישה בטוחה איגוד האינטרנט הישראלי
הצג את עצמך, את עמותת תפוח ואת נושא הפעילות.
התנייה אופרנטית כיצד מאמנים כלבי נחייה?
הפחת רגולציה בבטיחות אש – מערך ב"מהפכה"
מקורות מתכלים ומתחדשים
מיומנויות תקשורת והקשבה
תרומת וחשיבות הכימיה לתחומי ההייטק בארץ: זבל, סוכר, והדפסה תלת מימדית
תמליל מצגת:

By : William Somerset Maugham Mr. Know It All By : William Somerset Maugham חלק 1

Mr. Know It All הסיפור מתאר לנו כיצד דעות קדומות, גזענות ושיפוט אדם בהתבסס על מוצאו בלבד הם שגויים. הסיפור מתרחש אחרי מלחמת העולם הראשונה באניה ששטה מסן- פרנסיסקו שבארצות הברית ליוקוהאמה,יפן. הסיפור מתרחש במים בינלאומיים ובכך הסיפור אומר לנו שדעות קדומות הן לא תוצר לוואי של תרבות כזו או אחרת אלא זוהי תכונה שמשותפת לכלל בני האדם. הספינה עמוסה בנוסעים, וזו הסיבה שהמספר שלנו הסכים מלכתחילה לחלוק תא עם נוסע נוסף.

Mr. Know It All בתחילת הסיפור אנחנו מכירים את המספר. אנחנו מאמינים שהמספר, שמוצאו בריטי (אנגלי) רואה עצמו כג׳נטלמן מוחלט ורואה עצמו מעל אנשים אחרים שהם לא לבנים. המספר מחשיב עצמו אדם תרבותי ונעלה יותר מאנשים בעלי צבע עור כהה. כאשר פוגש המספר לנו באדון קלדה הוא לא מחבב אותו ואפילו סולד ממנו. הוא מתאר לנו בדיוק את מראהו של קלדה, את המזוודה שלו ואת חפציו.

Mr. Know It All המספר רואה שהמזוודה של קלדה עמוסה בתוויות מסע, דבר אשר אומר לנו בבירור כי קלדה הוא אדם שמרבה בנסיעות, אבל הדבר גם מסמל את התוויות שהמספר מדביק לקלדה על סמך המראה החיצוני שלו בלבד. חפציו של קלדה מראים לנו בבירור כי הוא אדם בעל אמצעים. הוא מחזיק ברשותו מברשת שיער ותמרוקים שונים, חפצים אשר אומרים לנו בבירור כי קלדה הוא אדם מתורבת. למספר שלנו אין שם, והדבר נעשה בכוונה. כולנו המספרים של הסיפור, כיון שכולנו מדביקים תוויות לאנשים וכולנו חשדניים כשאנחנו רואים אדם שמגיע מתרבות שונה משלנו.

Mr. Know It All המספר מתאר לנו את מר קלדה כאדם ״שנולד מתחת לשמיים כחולים יותר״, כלומר הוא לא אנגלי במוצאו, אלא הגיע מאיזור בים התיכון, אך עם זאת הוא עדיין נתין של האימפריה הבריטית. המתאר מסביר לנו את החזות החיצונית של קלדה - נמוך, מסיבי, שיער מתולתל עם אף עקלקל. כאשר המספר משמיע לנו שהוא לא מחבב במיוחד את קלדה הוא יוצא מהחדר כדי לשחק סוליטר (משחק שמשחקים לבד). לאחר מכן קלדה ניגש אליו ומנסה להיות ידידותי אליו ומציג עצמו. המספר מתאר לנו שלקלדה יש שיניים לבנות ומבריקות, מה שאומר שהוא שומר על הגיינת הפה שלו, אבל המספר מתאר את החיוך שלו כשטני.

Mr. Know It All כאשר המספר שומע שקלדה הוא אכן בריטי הוא מופתע. זה שיש לו דרכון בריטי לא אומר שהוא אנגלי מלידה כמוהו, כלומר העובדה שהוא בריטי היא זניחה לגמרי, מה שחשוב הוא שקלדה לא בריטי אמיתי, כזה שנולד באנגליה, ועל כן המספר שלנו רואה אותו כלא שווה. ברגע שהמספר שלנו מבין שמוצאו של קלדה הוא לבנטיני (סוריה,לבנון וישראל) הוא משייך לו את הסטריאוטיפים - קולניות, לא רשמי, דוגמטי ואדם ״בעל מרפקים״ שלא יכול שלא להתערב בחייהם של שאר הנוסעים.

Mr. Know It All אף על פי כל אלו, המספר שלנו לא מתייחס לקלדה בצורה שונה כלפי חוץ. הוא ממשיך לדבר איתו והדבר בא ללמד אותנו שישנם גזענים שלא תמיד יפגינו את עצם היותם גזענים בציבור. המספר שלנו מסתיר את רגשותיו האמיתיים כיון שהוא יודע שהפגנת גזענות במקום בו נמצאים כל כך הרבה אנשים מתרבויות שונות יכול להזיק לו, או בגלל העובדה הפשוטה שקלדה הוא אזרח בריטי. סומרסט עושה צעד נוסף בהבלטת הצביעות של המספר. כאשר קלדה מציע לו משקה אלכוהולי, שהיה לא-חוקי בתקופה זו, המספר ממהר לקבל את הצעתו ושותה יחד איתו. זהו סמל לצביעות. המספר שלנו חושב שקלדה נחות ממנו אבל מעמיד פנים שהוא חבר שלו כדי להנות ממה שיש לו להציע.

Mr. Know It All סומרסט גם לא חוסך את הביקורת שלו כלפי קלדה. הוא מתאר אותו כאדם אשר מתעלם מנורמות תרבותיות אשר גורמות לאנשים שלא לחבב אותו במיוחד- הוא מדבר יותר מידי, הוא לא משתמש בשפה הרשמית כשהוא פונה לאדם זר, הוא מתערב במשחקו של המספר מבלי שהתבקש לכך והוא שומר מקום בארוחת הערב למספר, דבר שנחשב חצוף. לקלדה אין כוונות רעות, אבל הרצון שלו להיות אהוד משיג את התוצאה ההפוכה.