המגמה החברתית-ארגונית המחלקה לפסיכולוגיה אוניברסיטת בר-אילן

Slides:



Advertisements
מצגות קשורות
מגמת ניהול עסקי "קציר".
Advertisements

הערכות מילוליות קורס מנב"ס בתוכניות להכשרת מנהלים ומורים במוסדות להשכלה גבוהה, תשס"ה. © כל הזכויות שמורות למשרד החינוך התרבות והספורט.
חזון מחלקתי אורטופדיה א'.
המגמה החברתית-ארגונית המחלקה לפסיכולוגיה אוניברסיטת בר-אילן
הרצאה בכנס מוח "המורה אני רוצה להצליח במבחן, אבל אני לא מספיק להעתיק מהלוח, אולי את מוכנה..." דינה סלע, מטח אורנה רוזנבלט,
אורלי צדוק פסיכולוגית תעסוקתית מדריכה
בית ספר קהילתי - מדעי ישגב
פורטל בית ספרי.
ניהול מערכות משרדיות.
מגמת הנדסת תעשייה וניהול
5 גורמים בהתנהגות האנושית הגורמים לכך שרוב הפרויקטים עדין נכשלים
המינהל הפדגוגי אגף בכיר בחינות
"חינוך לחיים בחברה" בית ספר "בארי" נתניה
ועדה מלווה.
כיצד החברה בונה את חוסנה?
תחקור והערכת מערכת .
חונכות וירטואלית – המקרה של מטח ופר"ח
מיצוי מצוינות והצטיינות
ניהול מחזור חיים של עובד
תיכון מקיף נשר כיתות י'-י"ב רכזת מגמה: שמחה כהן מנהלת: ד"ר חיה ילינק
תואר בוגר במדעי כדור הארץ
"בנגב ייבחן העם בישראל ויעמוד בהצלחה בכל הבחינות "
פרסום וקידום מכירות בכל שלב במחזור חיי המוצר, משתנה מדיניות התקשורת השיווקית שלו. פרט את מטרת התקשורת השיווקית בשלושה שלבים במחזור חיי מוצר כלשהו שתבחר.
בניית מקביליות ממצולעים
בית-ספר כארגון – גישה מערכתית
קורס ניהול ידע מפגש 3 - פורטלים 2know.kmrom.com.
לתלמידי שנה א' במסלול הדו חוגי בפקולטה למדעי החיים - תשע"ט
יצירת מקרו הפעלת מקרו יצירת לחצן / פקד דוגמה מסכמת
השפעת תהליכי גירושין על היקר לנו מכל – ילדינו
"פיתוח והפעלה של תוכניות ( ) לימודים" מיפוי תכני הקורס
עקרונות WEB2.0 ועולם ניהול הידע הארגוני
מודלים להוראה בקורסים מקוונים מרובי משתתפים
בניית תוכנית בית ספרית שנתית
מטרת פרויקט "שיעורים פרטיים ברשת"
היחידה למעורבות חברתית
הפקולטה למדעי הרוח והחברה
Entity Relationship Diagram – ERD
שם ביה"ס, רשות: מקיף ה' אשדוד שם המורה: פולינה צ'יגרינסקי שם המדריכה:
DHL - FC משרות חמות אוקטובר 2011.
ברוכים הבאים למחלקה לפסיכולוגיה.
הקסם שבכימיה.
מהנדסים האקתון – שילוב האקתון בלימודי ההנדסה
Data Science by levels Dr. Alon Hasgall.
מהו"ת – בתי מדרש למורים הפסגה 5, ירושלים , פקס
עולמות וירטואליים כסביבה ללמידה פעילה במכללה האקדמית בית ברל
צביה ויסמן, ד"ר טל סופר, פרופ' רפי נחמיאס
לתלמידי שנה ב' במסלול החד חוגי בפקולטה למדעי החיים - תשע"ט
מבוא למגמת תקשוב כיתה י'.
יוזמה חברתית בבי"ס גבעת גונן בירושלים
סיעות במערכת החינוך.
(הוראת) הנדסת תוכנה, או הנדסת מחשוב במגמת תוכנה?
התמחות בפסיכיאטריה: הרצוי מול המצוי דעה אישית
לאינטל ירושלים דרושים סטודנטים להנדסת תוכנה/ מדעי המחשב להשתלבות במחלקות הפיתוח להשתלבות בצוות בדיקות קושחה (FW), התפקיד כולל לימוד מעמיק של תכונות ופרוטוקולים.
(או כיצד ללמוד בצורה נכונה מתחילת הסמסטר)
(או כיצד ללמוד בצורה נכונה מתחילת הסמסטר)
ברוכים הבאים למת"ם מבוא לתכנות מערכות הוכן ע"י שרי דואק
הפחת רגולציה בבטיחות אש – מערך ב"מהפכה"
כימיה – "מסע אל תוך החומר".
ומה בינן לבין רשתות חברתיות?
פיתוח פעילויות המתאימות לגיוון של הוראת הכימיה והפעלתן
מערכת הערעורים מסכי סטודנטים.
מודל ניהול פרסום.
והתאמתה למאפייני הסטודנטים
שוק העבודה בישראל פרופ' ערן ישיב
Pre-Medical Studies לימודי קדם רפואה B.Sc..
תוכנה 1 בשפת Java הקדמה שחר מעוז בית הספר למדעי המחשב
מכללת אורנים הפקולטה ללימודים מתקדמים עבודת גמר יישומית
תכנית הלימודים לסטודנטים שנה ג' לשנת תש"פ
פיתוח תורה מקצועית ככלי למצוינות ארגונית
תמליל מצגת:

המגמה החברתית-ארגונית המחלקה לפסיכולוגיה אוניברסיטת בר-אילן המגמה החברתית-ארגונית המחלקה לפסיכולוגיה אוניברסיטת בר-אילן

מטרות התוכנית להכשיר חוקרים ואנשי מקצוע בתחום הפסיכולוגיה החברתית והארגונית על ענפיהם השונים. היכרות והתנסות עם הטווח המלא של הפסיכולוגיה החברתית-ארגונית, ממחקר בסיסי ועד התנסות מעשית בשדה. לפתח חשיבה תיאורטית, עצמאית, ביקורתית, וחדשנית בתחומי הידע החברתיים-ארגוניים. להכשיר אנשי מקצוע מיומנים, מודעים, מעודכנים, סקרנים, חושבים ובעלי מודעות אתית בתחומי העשייה של הפסיכולוגיה החברתית-ארגונית. לפתוח דלתות להתפתחות מקצועית עתידית נרחבת ומגוונת הן במחקר והן בייעוץ. 01 02 03 04 05

מבנה התוכנית 01 02 03 04 05 התואר נמשך שנתיים הלימודים מתקיימים במשך 3 ימים (שנה א') ו-2 ימים + יום פרקטיקום (שנה ב') הקורסים מקיפים את עולם הידע החברתי-אישיותי והפסיכולוגיה הארגונית הקורסים כוללים הרצאות פרונטליות, סדנאות, הרצאות של אורחים, והתנסות מעשית בשדה מעבר להשתתפות בקורסים: פרקטיקום, התנסות מעשית בשדה (שנה ב') עבודת תזה המתבססת על מחקר אמפירי 01 02 03 04 05

תוכנית הלימודים כוללת 28 ש"ש, המתפרשות על-פני שנתיים הקורסים תוכנית הלימודים כוללת 28 ש"ש, המתפרשות על-פני שנתיים 12 ש"ש הנם קורסי בחירה (סה"כ מוצעים קורסי בחירה בהיקף של כ-16 ש"ש) 16 ש"ש הנם קורסי חובה מבנה הקורסים משלב תיאוריה ויישום, פסיכולוגיה חברתית וארגונית, רמות ניתוח שונות (פרט, צוות, ארגון)

הקורסים קורסי חובה יסודות הפסיכולוגיה הארגונית יסודות הפסיכולוגיה החברתית מחקר חברתי מתקדם סמינר המגמה החברתית-ארגונית פרקטיקום (התנסות מעשית) אתיקה סטטיסטיקה (כלל מחלקתי)

הקורסים קורסי בחירה (דוגמה מ-2018) קבלת החלטות דילמות חברתיות הבדלים בין-אישיים מנהיגות בארגונים אסטרטגיה בארגונים מחקר ארגוני דיאגנוזה ארגונית פיתוח ארגונים הנחיית קבוצות מבחני אישיות במיון כח אדם

הקורסים אוריינטציה חברתית יסודות הפסיכולוגיה החברתית מחקר חברתי מתקדם סטטיסטיקה הבדלים בין-אישיים

הקורסים אוריינטציה ארגונית יסודות הפסיכולוגיה הארגונית רמת הארגון רמת הצוות רמת הפרט (+ מיון עובדים) דיאגנוזה ארגונית פיתוח ארגונים הנחיית קבוצות מנהיגות מבחני אישיות במיון כוח-אדם מבחני מיון תורת הראיון פרקטיקום (חובה) התנסות מעשית בייעוץ ארגוני בשדה למשך יום בשבוע בליווי והנחייה סדנאות (בחירה) התנסות מעשית בהעברת סדנאות

מסלולי לימוד 01 02 03 הסטודנטים במגמה משתייכים לאחד משלושה מסלולים: מסלול לתואר שני שתי שנות לימוד + עבודת תזה מסלול ישיר לדוקטורט מסגרת הלימודים הרגילה + קורסים ייעודיים השלמת דוקטורט במסגרת 4-5 שנים 1-2 סטודנטים בשנה מסלול משולב השתלבות במסלול דוקטורט לאחר השלמת השנה הראשונה בתואר 01 02 03

למה בר-אילן? סגל מקצועי, נעים, פתוח, ומגוון התוכנית היחידה שמשלבת מחקר חברתי בסיסי עם התמחות והתמקצעות בייעוץ ארגוני יישומי מסגרת לימודים אינטימית, אווירה חברתית ומקצועית כאחת מגוון רחב של קורסי בחירה המקיפים היבטים מרכזיים בייעוץ ארגוני פתח להשתלבות בעולם העבודה בתחומים מגוונים: יעוץ ארגוני, מיון כ"א, יעוץ תעסוקתי, מחקר יישומי, מחקר בסיסי (אקדמיה), הוראה התנסות מעשית, נוסף על העמקה תיאורטית, במחקר חברתי ובייעוץ ארגוני

תנאי קבלה מתקבלים עד 15 מועמדים בכל שנה סה"כ לומדים במגמה כ-25-30 סטודנטים בכל זמן נתון סף המינימום להרשמה הינו: ממוצע פסיכולוגיה בתואר ראשון: 87 * ציון מתא"ם: 100 2 המלצות אקדמיות טופס קורות חיים מפגש היכרות עם המגמה ראיונות עם חלק מן המועמדים * במגמה החברתית-ארגונית תלמידים מצטיינים (ציון תואר ראשון בפסיכולוגיה ראשי 95 ומעלה), יוכלו להגיש מועמדות גם אם לא עשו מבחן מתא"ם, וזימונם לראיון יישקל על בסיס החומר שיוגש.

מחקר במגמה לפסיכולוגיה קוגניציה רגש ומוח מועמדים מצטיינים המעוניינים להיות חוקרים בתחומי פסיכולוגיה חברתית-ארגונית מוזמנים לבחון את התאמתם למסלול משולב לתואר שלישי במסגרת מגמת קוגניציה רגש ומוח (בשיתוף עם סגל החוקרים מהמגמה החברתית-ארגונית). אפשרות לשלב ידע תיאורטי בתחום חברתי-ארגוני עם מגוון רחב של נושאי מחקר במגמת קר"ם: מחקר פסיכוביולוגי, קוגניטיבי, תפיסתי, אישיותי ונוירופסיכולוגי. השילוב מהווה נקודת פתיחה מצוינת לפיתוח קריירה במחקר חברתי אקדמי ויישומי עם אימפקט חברתי נרחב.

סגל המגמה סגל קבוע מורים מן החוץ פרופ' יאיר ברזון ד"ר אלירן הלאלי מנהיגות מעצבת (כריזמה); מנהיגות אסטרטגית; מנהיגות ותהליכי שינוי; למידה ארגונית וחדשנות; הבדלים בינאישיים בין מנהגים ומונהגים; הסברים ביולוגיים ונוירולוגיים למנהיגות ותהליכים קבוצתיים פרופ' יאיר ברזון שיפוט וקבלת-החלטות; אלטרואיזם, הוגנות, אמון, הדדיות, שת"פ, פתרון סכסוכים, התנהגות לא אתית; תהליכים דואליים. ד"ר אלירן הלאלי אישיות, הבדלים בין אישיים בהתנהגות חברתית; רצייה חברתית; נוירוטיות; שליטה עצמית; המרצה (הקלה) חברתית. ד"ר ליעד עוזיאל מנהיגות ומונהגות בארגונים; רגשות בארגונים; זהויות והזדהויות בארגונים; מגדר בארגונים; מנהיגות של נשים; יחסי חונכות וחניכה פרופ' רונית קרק קוגניציה חברתית ומוטיבציה; הבנת העצמי והאחר, ניבוי והחלטות לגבי העתיד; שימוש בשפה; מערכות יחסים.  ד"ר אלנה שטפן מורים מן החוץ ד"ר חנה אורנוי, ד"ר יעל אלרז-שפירא, ד"ר ליאת בסיס, הארי גוטסטינגר, ד"ר הדר בן סירא-רוטמן.