מיומנויות תקשורת והקשבה

Slides:



Advertisements
מצגות קשורות
הערכות מילוליות קורס מנב"ס בתוכניות להכשרת מנהלים ומורים במוסדות להשכלה גבוהה, תשס"ה. © כל הזכויות שמורות למשרד החינוך התרבות והספורט.
Advertisements

הסיפור על ארץ הצורות והצבעים פעילות לקראת יום הזכרון לשואה ולגבורה
חזון מחלקתי אורטופדיה א'.
תקנון בית ספרי ערכה: רונית סלומון.
הרצאה בכנס מוח "המורה אני רוצה להצליח במבחן, אבל אני לא מספיק להעתיק מהלוח, אולי את מוכנה..." דינה סלע, מטח אורנה רוזנבלט,
תקשורת ואסרטיביות דר' בנימין הוזמי.
אורלי צדוק פסיכולוגית תעסוקתית מדריכה
בית ספר קהילתי - מדעי ישגב
We change the way you deliver.For goods.
המאבק לחינוך טוב בישראל
ועדה מלווה.
מערך שיעור במקצוע: תולדות האמנות
אנדי וורהול, מרלין , הדפס רשת
מהי אומנות? מונח אמנות אוצר בתוכו את המילה אמן. "יצירה ששוקעו בה כשרון רב ויש בה כדי ליהנות את הרואה או את השומע ולגרום להם חוויה אסתטית בתחום הציור, הפיסול,
קומפוזיציה.
פסיכולוגיה חברתית.
אשף ניהול הדיווח החודשי לרשויות
ניהול מחזור חיים של עובד
בקשות לגילוי מרצון איך? מי? מתי? מסלול אנונימי עד בלבד!!!
פרסום וקידום מכירות בכל שלב במחזור חיי המוצר, משתנה מדיניות התקשורת השיווקית שלו. פרט את מטרת התקשורת השיווקית בשלושה שלבים במחזור חיי מוצר כלשהו שתבחר.
כמו שהמנהלים אוהבים לומר:
יום הזיכרון לשואה ולגבורה
בית-ספר כארגון – גישה מערכתית
משפט שלמה.
ישעיהו יא' 1-10 תמונה יפה ופסטורלית
מצגת אפקטיבית הנחיות שימוש במצגת זו מאת: עו"ד אופיר צומן
ניהול עובדים ומנהלים מרחוק
בניית תוכנית בית ספרית שנתית
ששת כובעי החשיבה חשיבה מקבילה בעזרת
מטרת פרויקט "שיעורים פרטיים ברשת"
הנייר המקומט.
זו חשיבה שיוצרת פתרונות חדשים. אחרים מכל הפתרונות שאנחנו כבר מכירים.
למידת חקר עבודת חקר – מהי
הכנה לראיון עבודה.
ניתוח עקיבות.
רוני שטרן, מ"מ וסגן נשיא לשכת סוכני ביטוח בישראל
האויב של הטוב הוא הטוב ביותר
1 לגלות את התיאטרון ,תרגום: אורי שני Designed by Michael Rasbury
תפקידי התקשורת הצעה נערך על ידי מורי היל"ה במחוז צפון
שלטון במדינת ישראל.
מהו"ת – בתי מדרש למורים הפסגה 5, ירושלים , פקס
צביה ויסמן, ד"ר טל סופר, פרופ' רפי נחמיאס
פסיכולוגיה חברתית.
מבוא למגמת תקשוב כיתה י'.
מה היא תקשורת לא מילולית?
CLI vs GUI.
סדנת סימולציה בחינוך בנושא מיומנויות תקשורת במצבי קונפליקט בחינוך
דגם הוראה-למידה: תהליך פתרון בעיות שיתופי נתמך טכנולוגיה
ניסוי חקר עם כדורי הידרוג'ל מלכה יאיון
סיעות במערכת החינוך.
המספרים … 5.
דו"ח וינוגרד החלק המצונזר.
התמחות בפסיכיאטריה: הרצוי מול המצוי דעה אישית
מבוא למדעי המחשב סמסטר ב' – 2008 מרצה: יעל סיגל מתרגל: ענבל בודובסקי.
חכמה לזה... שנופלים וקמים, נכשלים ומתחילים מחדש,
By : William Somerset Maugham
אם לא למעלה מזה י"ל פרץ.
הוצאת ספרים אלקטרוניים איבוקי
אוריינות ליקט וערך: שמואל כהן.
אמנות שהיא לרגע ואמנות שמנציחה רגע מוגש על ידי: עמית לונדנר
ניתוח כלכלי של בעיות משפטיות ליטיגציה ותובענות ייצוגיות
(או כיצד ללמוד בצורה נכונה מתחילת הסמסטר)
(או כיצד ללמוד בצורה נכונה מתחילת הסמסטר)
שבוע לאומי לגלישה בטוחה איגוד האינטרנט הישראלי
ברוכים הבאים למת"ם מבוא לתכנות מערכות הוכן ע"י שרי דואק
מערכת הערעורים מסכי סטודנטים.
הסיור הלימודי ברמת הנדיב
והתאמתה למאפייני הסטודנטים
נושא השיעור לו- ו...לא נשמעות זהה אבל נכתבות שונה. ובעלות משמעות שונה
חיילים משוחררים קישורים חשוב לדעת!.
תמליל מצגת:

מיומנויות תקשורת והקשבה קורס אימון , האוניברסיטה הפתוחה 2010 סיגל גלבוע-פיתוח ההון האנושי 050-7781770 סיגל גלבוע-פיתוח ההון האנושי 050-7781770

סיגל גלבוע-פיתוח ההון האנושי 050-7781770 מחסומים להקשבה הסחת דעת עשיית חזרות שיפוטיות שעמום, חלימה בהקיץ הזדהות מתן עצות וכחנות הצורך להיות צודק "מסרים", מתיו מקיי סיגל גלבוע-פיתוח ההון האנושי 050-7781770 סיגל גלבוע-פיתוח ההון האנושי 050-7781770

סיגל גלבוע-פיתוח ההון האנושי 050-7781770 גורמים המקדמים הקשבה גורמים חיצוניים גורמים פנימיים שפת גוף הקשבה אקטיבית סיגל גלבוע-פיתוח ההון האנושי 050-7781770 סיגל גלבוע-פיתוח ההון האנושי 050-7781770

סיגל גלבוע-פיתוח ההון האנושי 050-7781770 תקשורת לא מילולית הבעות פנים מאפייני קול תנועות גוף תנוחות גוף סיגל גלבוע-פיתוח ההון האנושי 050-7781770

יחסי הגומלין בין התקשורת המילולית לתקשורת הלא מילולית חזרה – חזרה על המסר המילולי באמצעות מחווה גופנית סתירה – סתירת המסר המילולי על ידי המסר הלא מילולי תחליף – המסר הלא מילולי מחליף ומייתר את הצורך במסר המילולי השלמה – השלמה, ולעיתים הרחבה, של המסר המילולי סיגל גלבוע-פיתוח ההון האנושי 050-7781770 סיגל גלבוע-פיתוח ההון האנושי 050-7781770

טכניקות להקשבה אקטיבית "אהה, אהה" הדהוד שיקוף שאלות סיכום וניסוח מחדש סיגל גלבוע-פיתוח ההון האנושי 050-7781770

סיגל גלבוע-פיתוח ההון האנושי 050-7781770 אמפתיה אמפתיה, פירושה להכיר באופן ספציפי ומדויק את נקודת ראותו הסובייקטיבית המורכבת של הזולת ולבטא זאת באופן שהזולת ירגיש שהובן. אמפתיה כוללת את היכולת לתקשר את התחושה של האדם השני. סיגל גלבוע-פיתוח ההון האנושי 050-7781770 סיגל גלבוע-פיתוח ההון האנושי 050-7781770

סיגל גלבוע-פיתוח ההון האנושי 050-7781770 אמפתיה אמפתיה היא לא: להיות אוהד,נחמד ומסכים עם נקודת ראות הזולת אהבה או רצון להיטיב עם הזולת להזדהות עם הזולת ולהרגיש איתו את מה שהוא מרגיש דרכים להביע אמפתיה הפגנת רצון להבין את תפיסת העולם, הרקע התרבותי, מהלך החשיבה, הרגשות, העמדות והאינטרסים של האחר שיקופים, תוך שימוש בתגובות המתייחסות לרגשות הזולת סיגל גלבוע-פיתוח ההון האנושי 050-7781770 סיגל גלבוע-פיתוח ההון האנושי 050-7781770

סיגל גלבוע-פיתוח ההון האנושי 050-7781770 הקשבה אקטיבית שאלות פתוחות - דוגמאות ספר לי יותר כיצד אתה רואה את העניין? כיצד אתה מסביר את המצב? מהן האלטרנטיבות שחשבת עליהן? כיצד החלטת ש...? למה אתה מתכוון כשאתה אומר ש...? מהם הצדדים החיובים ברעיון הזה? מהם הדברים החשובים שהיית רוצה להגיד? מהן האפשרויות האחרות? לאן זה יכול להוביל? מה יכולות להיות התוצאות של צעד כזה? מה היו הדברים שהובילו למצב הזה? כיצד הגעת להחלטה הזו? מה עשית עד עכשיו ביחס לרעיון הזה? סיגל גלבוע-פיתוח ההון האנושי 050-7781770 סיגל גלבוע-פיתוח ההון האנושי 050-7781770

סיגל גלבוע-פיתוח ההון האנושי 050-7781770 הקשבה אקטיבית שאלות פתוחות - תרגיל בדקת עד הסוף את כל הנתונים? את ערה לצורך שלו לראות את הילד? האם זה כל כך קשה להתייעץ איתו לפני שהנושא מובא לוועדה? סיגל גלבוע-פיתוח ההון האנושי 050-7781770

סיגל גלבוע-פיתוח ההון האנושי 050-7781770 הקשבה אקטיבית שאלות פתוחות - תרגיל חשבת מראש על העניין לפני שעזבת? האם לדעתך המצב הוא כזה שעלייך לקבל פיצוי מוגדל? האם דאגת לרשום בהסכם את הפרטים בדבר בעלות? אתה מודע לסיכוייך הקלושים בבית משפט? אתה בטוח שהכי חשוב לך זה קרן הפנסיה? עלה בדעתך להציע פשרה? ניסית לדבר איתו לפני הגשת התביעה? המשך... סיגל גלבוע-פיתוח ההון האנושי 050-7781770

סיכום וניסוח מחדש (Reframing "היא אף פעם לא החזירה קלסר למדף, היא לא מוסרת לי הודעות אף פעם, ניירות נעלמים לי מהשולחן, שרידי אוכל בכל מקום... עם הדבר הזה אתם מצפים ממני לעבוד?" "אז מה אם הוא אלוף בצה"ל? פה זה לא צבא, הוא לא יכול להנחית סתם כך פקודות". "הוא תמיד יודע להסתכל על השעון כשאני מגיעה לעבודה, אך שוכח להסתכל כשאני צריכה ללכת, והוא תמיד יודע לבקש ממני כשהוא צריך מישהו שאפשר לסמוך עליו, אבל היום, אחרי 25 שנה, אפילו פרחים הוא לא שלח!" "היו ימים בהם העסק עבד נפלא. היינו לא רק שותפים, היינו גם חברים". המשך... סיגל גלבוע-פיתוח ההון האנושי 050-7781770

סיכום וניסוח מחדש (Reframing) "כל יום כשאני באה בבוקר לעבודה היא משאירה לי רשימה של מטלות לעשות עבורה ובגלל זה אני לא מספיקה אף פעם לעשות את העבודה שלי ואחר כך אני חוטפת מהבוס שלי". "אני לא יכולה להאמין שבן מסוגל כך להתנהג לאימא שלו. בשבילי הוא לא הבן שלי יותר". המשך... סיגל גלבוע-פיתוח ההון האנושי 050-7781770

סיכום וניסוח מחדש (Reframing) "אני בשום אופן לא מוכן לנסוע שעתיים בכל פעם כדי לראות את הילדים שלי. גם לי מגיע לחיות". "ברור שאני רוצה את טובת הילדה, אבל אני לא מוכן לעבוד 18 שעות ביום כדי לממן לאישה הזו את שיעורי הנהיגה שלה. זה לא שייך למזונות של הילדה". "אני לא מאמינה שהוא ישתנה. הוא מעולם לא עשה כן קודם". סיגל גלבוע-פיתוח ההון האנושי 050-7781770