בחירות במעגנים קבוצת מנהיגות מצגת הסבר

Slides:



Advertisements
מצגות קשורות
הערכות מילוליות קורס מנב"ס בתוכניות להכשרת מנהלים ומורים במוסדות להשכלה גבוהה, תשס"ה. © כל הזכויות שמורות למשרד החינוך התרבות והספורט.
Advertisements

חזון מחלקתי אורטופדיה א'.
תקנון בית ספרי ערכה: רונית סלומון.
המגמה החברתית-ארגונית המחלקה לפסיכולוגיה אוניברסיטת בר-אילן
המגמה החברתית-ארגונית המחלקה לפסיכולוגיה אוניברסיטת בר-אילן
הרצאה בכנס מוח "המורה אני רוצה להצליח במבחן, אבל אני לא מספיק להעתיק מהלוח, אולי את מוכנה..." דינה סלע, מטח אורנה רוזנבלט,
מובילת חדשנות מחוז מרכז
בית ספר קהילתי - מדעי ישגב
פורטל בית ספרי.
ניהול מערכות משרדיות.
מגמת הנדסת תעשייה וניהול
המינהל הפדגוגי אגף בכיר בחינות
הוראה בעזרת תרשים מארגן
"חינוך לחיים בחברה" בית ספר "בארי" נתניה
המאבק לחינוך טוב בישראל
ועדה מלווה.
למנוע שגיאות בעזרת הכלים של "האתגר 5": המקרה של נקודת פיתול
מהי אומנות? מונח אמנות אוצר בתוכו את המילה אמן. "יצירה ששוקעו בה כשרון רב ויש בה כדי ליהנות את הרואה או את השומע ולגרום להם חוויה אסתטית בתחום הציור, הפיסול,
קומפוזיציה.
חונכות וירטואלית – המקרה של מטח ופר"ח
מיצוי מצוינות והצטיינות
אשף ניהול הדיווח החודשי לרשויות
ארועים שהיו ב קלודיה שגיא כנס שנתי בשדה וורבורג
מרכז ג'ו אלון – המוזיאון לתרבות הבדואים
"בנגב ייבחן העם בישראל ויעמוד בהצלחה בכל הבחינות "
ייחוד העיסוק בעבודה סוציאלית
פרסום וקידום מכירות בכל שלב במחזור חיי המוצר, משתנה מדיניות התקשורת השיווקית שלו. פרט את מטרת התקשורת השיווקית בשלושה שלבים במחזור חיי מוצר כלשהו שתבחר.
בניית מקביליות ממצולעים
ארבעה תרגילי כושר שיעזרו לכם לשרוד את החגים
אז הרבה אנרגיות, מצב-רוח טוב ורוח תחרותית יתרמו להצלחת הפעילות.
הדרישה לדמוקרטיה והקמת המפלגות
בית-ספר כארגון – גישה מערכתית
ספר חדש בעשייה – נכתב על-ידי מכורים עבור מכורים
ניהול עובדים ומנהלים מרחוק
שם ביה"ס, רשות: מקיף ט' אשדוד שם המורה: יוליה מורשטיין שם המדריכה:
ד"ר אורית גלילי קמפיינים פוליטיים
בניית תוכנית בית ספרית שנתית
מפגש 5 יבשות על כדור הארץ מטרות פתיחה מהלך מהלך א' – משחק ים יבשה
ששת כובעי החשיבה חשיבה מקבילה בעזרת
מטרת פרויקט "שיעורים פרטיים ברשת"
היחידה למעורבות חברתית
למידת חקר עבודת חקר – מהי
Lean דני חייט MSM.
רוני שטרן, מ"מ וסגן נשיא לשכת סוכני ביטוח בישראל
האויב של הטוב הוא הטוב ביותר
1 לגלות את התיאטרון ,תרגום: אורי שני Designed by Michael Rasbury
© האוניברסיטה העברית בירושלים, 2008
תפקידי התקשורת הצעה נערך על ידי מורי היל"ה במחוז צפון
הקסם שבכימיה.
שלטון במדינת ישראל.
מהנדסים האקתון – שילוב האקתון בלימודי ההנדסה
מהו"ת – בתי מדרש למורים הפסגה 5, ירושלים , פקס
פסיכולוגיה חברתית.
המודל ההיסטורי של התפתחות אמצעי התקשורת:
יוזמה חברתית בבי"ס גבעת גונן בירושלים
בינגו על מצוות ה"הקהל".
ברוך הבא למערכת גמל אינפו
המשפט המורכב זאב ייני ©.
מבחני איתור לנבחרת ישראל הצעירה (מדעים ומתמטיקה) לתלמידי כיתות ז'
סיעות במערכת החינוך.
אם לא למעלה מזה י"ל פרץ.
(או כיצד ללמוד בצורה נכונה מתחילת הסמסטר)
(או כיצד ללמוד בצורה נכונה מתחילת הסמסטר)
שבוע לאומי לגלישה בטוחה איגוד האינטרנט הישראלי
פיתוח פעילויות המתאימות לגיוון של הוראת הכימיה והפעלתן
מודל ניהול פרסום.
חקרנות מתמטית: הקשר בין שטחים והיקפים - האומנם?
מיומנויות תקשורת והקשבה
והתאמתה למאפייני הסטודנטים
נושא השיעור לו- ו...לא נשמעות זהה אבל נכתבות שונה. ובעלות משמעות שונה
תמליל מצגת:

בחירות במעגנים קבוצת מנהיגות מצגת הסבר cjhrri

מה בחירות ולמה בחירות ? בחודש מרץ 2015 יתקיימו בחירות לכנסת . מטרת קיום תהליך הבחירות במעגנים הוא לקדם שיח דמוקרטי שיעלה למודעות הילדים הסתכלות והתנסות על התהליך הדמוקרטי תוך שמירה על פלורליזם , כבוד הדדי וחופש ביטוי. מסע הבחירות מתבצע במסגרת שיעורי מנהיגות הניתנים לילדי כיתות ה- ו במתכונת שיעורים פרטניים

על מה מצביעים? כל אחת מהמפלגות גיבשה רעיון סביבו בנתה מצע ריאלי ולא פופוליסטי העוסק בכיוון, שלדעתן ,על בית הספר להתמקד בשנים הקרובות. כל מפלגה משתפת את הכיתה שלה ברעיון ובמצע ורותמת את הכיתה למסע הבחירות . לכל קבוצה תקציב כספי (כסף דמי לבחירות ) ומחירון שירותים על מנת לשלב חינוך להתנהלות אחראית והבנת עולם האילוצים שבכל תהליך משמעותי. בבחירות - אנחנו לא בוחרים אנשים אלא רעיון וכיוונים

מי הן ה"מפלגות" ? המפלגות בבחירות כיתה ה'2 ספרינט כיתה ה'1 חוויה של בית ספר כיתה ו'1 מעגנים ביתנו כיתה ו'2 קדימה והלאה

מצע מפלגת חוויה של בית ספר כיתה ה1 cjhrri

מצע בחירות – חוויה של בית ספר – ה1 מפלגת "חוויה של בית ספר" מאמינה שיש לשלב בבית הספר יותר פעילויות של חוויה . ספורט , טיולים ולעסוק במודעות לשמירה על הסביבה. אנו נפעל לקידום הנושאים הבאים : נפעל לשילוב יותר פעילויות ספורטיביות בבית הספר. נפעל שיהיו יותר טורנירים. נדאג שתהיה פינת מחזור בבית הספר ועל ידי כך בית הספר יהיה נקי יותר. נשלב יותר משימות במחשב במקצועות הלמידה הרגילים. נקים מקהלה בבית הספר שתלווה את הטקסים והמופעים. נפעל מול המורים שיהיו יותר שיעורים מחוץ לכיתה. נדאג ליותר פעילויות בתחום האומנות. נשלב פעילויות של חונכות של ילדי כיתות גבוהות לכיתות נמוכות.

מצע בחירות – חוויה של בית ספר – ה1 אנו מאמינים שבית הספר יכול להיות חוויה שבה הילדים יהנו ממגוון פעילויות וגם ילמדו. אנו חושבים שחשוב שבית הספר יעסוק בתחום איכות ושמירה על הסביבה. אז אל תשכחו . בבחירות ביום חמישי הקרוב : שימו בקלפי את הפתק של: ה1 - חוויה של בית ספר

מצע מפלגת ספרינט כיתה ה2 cjhrri

מצע בחירות – ספרינט – ה2 אנו נשלב יותר פעילויות ספורטיביות חוויתיות. מפלגת "ספרינט " מאמינה שהתחום המרכזי שעל בית הספר שלנו להתמקד בו הוא ספורט ואורח חיים בריא. אנו נפעל לקידום הנושאים הבאים : אנו נשלב יותר פעילויות ספורטיביות חוויתיות. נוסיף שעת חינוך גופני במערכת השעות של כל כיתה. נדאג שבכל מקצוע ילמדו המורים את הנושאים על ידי פעילות ספורטיבית מחוץ לכיתה. נשלב פעילויות ותחרויות של כלל בית הספר ועל ידי כך נעודד מצוינות בספורט. נבנה נבחרות בית ספר בכל ענף בספורט בהתאם למה שהילדים טובים בו. נעודד שמירה על אורח חיים בריא . נוסיף שעת הליכת בוקר ועל ידי כך הילדים יהיו יותר מרוכזים. נשלב יותר שיעורי ימייה ושחייה בבית הספר. נעשה הכל שיהיה כאן יותר כיף – אנחנו חושבים שהרבה מאוד תלוי בספורט.

ה2 - ספרינט מצע בחירות – ספרינט – ו2 אז אל תשכחו . אנו מאמינים שבעקבות פעילויות ספורטיביות אלו , יהיה יותר נחמד וכיף לבוא לבית הספר וללמוד בו. המצב החברתי ישתפר וגם הילדים ילמדו טוב יותר ובהנאה. אז אל תשכחו . בבחירות ביום חמישי הקרוב : שימו בקלפי את הפתק של: ה2 - ספרינט

מצע מפלגת מעגנים ביתנו כיתה ו1 cjhrri

מצע בחירות – מעגנים ביתנו – ו1 מפלגת "מעגנים ביתנו" מאמינה שהתחום החברתי הוא התחום העיקרי שבית הספר צריך לעסוק בו, אנו רוצים שבבית ספרנו תהיה אווירה מגובשת ונעימה: אנו נפעל לקידום הנושאים הבאים : אנחנו רוצים שהילדים יראו בבית הספר מקום חם ויהיה ממש כמו בית שני. נפעל לשילוב יותר פעילויות חברתיות וכיפיות בכל כיתה באופן חוויתי ומהנה. הכיתות הגבוהות בבית הספר יתמכו ויקחו חלק בחינוך הכיתות הנמוכות. נאפשר למידה באמצעות משחקים ,בהם העניין החברתי יבוא לידי ביטוי בשיתוף פעולה מהנה , משעשע אך גם מלמד. נארגן יותר הפסקות פעילות שיופעלו על ידי הילדים ולפי בחירתם. נאפשר לילדים שעת לימוד אישית שבה יוכלו ללמד על נושא שמעניין אותם. נוסיף שיעור בנושא כישורי חיים ובו נשחק משחקים חברתיים לשיפור הגיבוש, האחדות והשיתוף בכיתה. בכל תחילת חודש נקיים כינוס בית ספרי בו נשיר ונציג דברים וגם נציין גם יום ההולדת של ילידי אותו החודש. בכל חודש יוגדר על ידי הכיתה "מצטיין חברתי" שעשה עבודה חשובה לכיתה בתחום החברתי. נשלב יותר שעות פרטניות בתחום החברתי . יצירה באומנות בשיתוף. מנהיגות גם בכיתות א-ד, פינת חי וגם טיולים שכבתיים לעידוד הגיבוש בשכבות.

מצע בחירות – מעגנים ביתנו – ו1 אנו מאמינים שבעקבות פעילויות אלו תהיה אווירה מגבשת . נעימה וחוויתית ,בה תלמידים יהנו להגיע לבית הספר יותר מעכשיו. ירגישו נעים ונוח לשתף את חבריהם לכיתה ובעקבות כך לא תהיה כלל אלימות בבית הספר. איננו יכולים להבטיח דבר אך אנחנו יכולים להבטיח לכם שנעשה ככל שביכולתנו לקיים , לעזור ולשפר במה שנוכל את בית הספר. אנחנו רוצים שינוי! תעזרו לנו לעזור לכם! אז אל תשכחו . בשביל בית ספר טוב יותר: ו1 - מעגנים ביתנו

מצע מפלגת קדימה והלאה כיתה ו2 cjhrri

מצע בחירות – קדימה והלאה – ו2 מפלגת "קדימה והלאה " מאמינה שהתחום העיקרי שבית הספר צריך לעסוק בו הוא הקידמה וההתפתחות הטכנולוגית . וזאת על מנת לעשות את הלמידה מעניינת יותר וחווייתית יותר. אנו נפעל לקידום הנושאים הבאים : נשלב בלמידה בכל הנושאים : מחשבים , טאבלטים וסמארטפונים ובכך יהיה יותר מעניין לקל לילדים ללמוד . במקום לעבוד וללמוד מתוך ספרים – נלמד מתוך טאבלטים חדישים שיאפשרו למידה ועבודה עם אתרי אינטרנט מעניינים ומלמדים. אנו רוצים להתאים את הלמידה למאה ה-21 ולעשות הכל להכין את הילדים לעולם שבו אנו חיים . נשלב בכל שבוע שעת חינוך טכנולוגי בה נלמד על חידושים טכנולוגיים מעניינים. פעם בחודש נשלב הרצאה ופעילות של מישהו מבחוץ שיבוא ויסביר על המצאות חדשות. נעודד פיתוח המצאות באמצעות תחרות בית ספרית ובה נבקש מהילדים למצוא פתרון לבעיות . בשיעורים נשלב גם שימוש בטלפונים חכמים , נשלב משחקי למידה משעשעים ונהפוך את הלמידה לפחות משעממת.

מצע בחירות – קדימה והלאה– ו2 אנו מאמינים שבעקבות שילוב התחום הטכנולוגי , המחשבים והמשחקים נהפוך את בית הספר למערכת יותר מעודכנת שתכין את הילדים למה שקורה בחוץ . שילוב מחשבים וטאבלטים יעזור גם לילדים מתקשים להשתלב יותר טוב בלמידה ולהצליח אף הרבה יותר. אז אל תשכחו . בבחירות ביום חמישי הקרוב : שימו בקלפי את הפתק של: ו2 – קדימה והלאה

מי בוחר? בבחירות שייערכו ביום האחרון של המחצית יוכלו לבחור כל תלמידי בית הספר ( א-ו ) והצוות החינוכי כולו. גם בכך יש מסר חינוכי של שוויון זכויות בין הילדים למורים ולכל אחד ישנה יכולת לבחור. כל תלמיד יוכל להצביע פעם אחת בקלפי של השכבה שלו בהתאם להנחיות המפורטות שבהמשך.

מסע הבחירות - קמפיין תלמידי קבוצת המנהיגות מתכננת את שבוע הקמפיין בשבוע האחרון למחצית ובו יוגדרו מופעי קמפיין מתוכננים וחלונות זמנים לביצוע פעילויות על מנת לאפשר פעילות מצד אחד ולמנוע כאוס מצד שני ולאפשר למידה כסדרה. שבוע הקמפיין הוא בימים א-ה 25-29/1 כאשר אירוע השיא הוא יום הבחירות ב-29/1. פירוט תכנית הקמפיין בשקף הבאה.

תכנית שבוע מסע הבחירות - הקמפיין יום שעה א 25/1 ב 26/1 ג 27/1 ד 28/1 ה 29/1 יום הבחירות 1 שעת הסבר מחנכים בכיתות שעת פעילות מעבר מפלגות בכיתות ראו שקופית הבאה תכנית פעילות ליום הבחירות 2 3 4 הפסקה פעילה בארגון המפלגות 5 עימות מונחה במגרש 6 7-8

תכנית יום הבחירות א ב ג ד ה ו שעת מחנכים הסבר על הבחירות 1 לימודים על פי המערכת 2 שעת מחנכים הסבר על הבחירות 3 "הדקה ה-90 " - כל מפלגה נותנת את המילה האחרונה מפגש של כלל בית הספר במגרש בתום המפגש - יוצאים לבחירות – מחנכים מחלקים תעודות 4 הצבעה בקלפיות הפנינג יצירה ומשחק במקביל – חלוקת תעודות לכיתות ילדי כיתות ה-ו מאיישים קלפיות מי שלא שותף משחקי אתגר 5 6 שעת משחק חופשית ובסיומה הרקדה עם אורנית במגרש ועדכון על תוצאות הבחירות – עליית ילדי א-ד לכיתות למפגש פרידה 7 מפגש קצר בכיתות לסיום מחצית – מחנכים ה-ו

איוש הקלפיות איוש תלמידים ומורים בתפקידים א ב ג ד ה ו הקלפי יו"ר קלפי נציג ה1 נציג ה2 נציג ו1 נציג ו2 סדרנים מורה אחראי א ב ג ד ה ו איוש תלמידים ומורים בתפקידים

איך בוחרים ? 1. הבחירות יתקיימו ביום חמישי 29/1 בין השעות 4-5 במקביל למשוב האישי ומסירת התעודות לתלמידים. 2. כל שכבה מצביעה בקלפי מיוחד לשכבה שלה. 3. בכל קלפי יימצאו : יו"ר , נציגי מפלגות , סדרנים ומורה אחראי מהצוות. 4. איוש בעלי תפקידים ייעשה בתיאום עם המחנכים. 5. כל תלמיד שהצביע יירשם למעקב.

תהליך הבחירה בכל קלפי יו"ר מהכיתה הקטנה ( ועדת בחירות מרכזית ) , ארבעה נציגי מפלגות וסדרנים. סדר בחירה : כל תלמיד המגיע לקלפי ימסור – כרטיס בוחר שיקבל בבוקר. חשוב שכל ילד יגיע שהוא יודע לאיזו מפלגה החליט להצביע. התלמיד יתקבל על ידי הסדרנים ויסומן בדף המעקב. התלמיד ייגש לפרגוד ,יבחר פתק אחד מתוך 4 המפלגות או שיבחר פתק לבן ויכניס ומעטפת פתק אחד בלבד( להסביר לילדים מהו פתק לבן ומהו משמעו) התלמיד יגש לשולחן הקלפי וישלשל את המעטפה לקלפי. על המורה לסייע לסדרנים להשליט סדר ולמנוע המתנה מיותרת של ילדים בקלפי.

המחשה לילדים שולחן ועדת הקלפי שכבה א/ב/ג/ד/ה/ו היי , אני יו"ר הקלפי אנחנו ,נציגי מפלגות שולחן ועדת הקלפי שכבה א/ב/ג/ד/ה/ו אנחנו הסדרנים הקלפי זהו הקלפי: לכאן מכניסים את המעטפה כניסה זהו הפרגוד: כאן יהיו 4 פתקים של המפלגות ופתק לבן – כאן נחבר ונכניס פתק אחד למעטפה

אנו נערכים לשתי אפשרויות יום גשום ויום נעים איפה יהיו הקלפיות אנו נערכים לשתי אפשרויות יום גשום ויום נעים הקלפי יום נעים יום גשום /רוח עזה א סככה ירוקה – 1 כיתה א קטנה ב סככה כחולה- 2 חלל א תחתון ג סככה ירוקה – 3 חלל ג תחתון ד סככה כחולה – 4 כיתה קטנה ה-ו ה סככה ירוקה – 5 חלל ה ו בקתת העץ חדר מדעים צוות יכול להצביע בכל קלפי

מהי בחירה נכונה - הסבר לילדים מהי בחירה נכונה - הסבר לילדים כל תלמיד יצביע בהתאם לדעתו בלבד. אסור לילד מכיתה אחרת לתת מתנות לילדים בוחרים. מותר להצביע פעם אחת בלבד. מותר להכניס פתק אחד בלבד למעטפה - מעטפה עם יותר מפתק אחד תיפסל. אפשר לשלשל פתק לבן האומר – החלטתי שלא לבחור באף אחת מהמפלגות. אין חובה להצביע ! אך רצוי לעודד הצבעה במסגרת חינוך לדמוקרטיה ומעורבות חברתית.

ספירת הקולות בתום השעה ה-5 כל קלפי תיגש לחדר סגור ושם תתבצע ספירה בנוכחות מורה תורן וכלל הנציגים והסדרנים. את הפתקים יש לספור פעמיים ולהעביר את התוצאות לחדר מחשבים שם תשב ועדת הבחירות המרכזית ויאורגנו התוצאות. לאחר עיבוד התוצאות מכל הקלפיות יפורסמו התוצאות.

בהצלחה ! ומה עושים עם זה ? מקווים שנדע להפיק את המרב גם מהתוכן וגם מהתהליך. המצעים שהילדים כתבו מעניינים ונותנים לצוות החינוכי כיוונים למחשבה לשילוב בבית הספר. בהצלחה !