מעון נעמת צורן. זה כאן. מעון נעמת צורן, רח' הגפן 6.

Slides:



Advertisements
מצגות קשורות
מגמת ניהול עסקי "קציר".
Advertisements

הערכות מילוליות קורס מנב"ס בתוכניות להכשרת מנהלים ומורים במוסדות להשכלה גבוהה, תשס"ה. © כל הזכויות שמורות למשרד החינוך התרבות והספורט.
הסיפור על ארץ הצורות והצבעים פעילות לקראת יום הזכרון לשואה ולגבורה
חזון מחלקתי אורטופדיה א'.
תקנון בית ספרי ערכה: רונית סלומון.
המגמה החברתית-ארגונית המחלקה לפסיכולוגיה אוניברסיטת בר-אילן
המגמה החברתית-ארגונית המחלקה לפסיכולוגיה אוניברסיטת בר-אילן
בית ספר קהילתי - מדעי ישגב
פורטל בית ספרי.
ניהול מערכות משרדיות.
מגמת הנדסת תעשייה וניהול
המינהל הפדגוגי אגף בכיר בחינות
קורס מנב"ס בתוכניות להכשרת מנהלים ומורים במוסדות להשכלה גבוהה, תשס"ה.
ועדה חקלאית 2017 חקלאות מנוהלת.
הוראה בעזרת תרשים מארגן
"חינוך לחיים בחברה" בית ספר "בארי" נתניה
תוכנית עבודה מ.ת.י. כ"ס שנת הלימודים תשס"ה מפקחת: גב' רונית וייס
אבחון סביבה ומדיניות אוביסוגניים בגני ילדים
המאבק לחינוך טוב בישראל
ועדה מלווה.
כיצד החברה בונה את חוסנה?
מתי"א יחדיו מודל מיטבי לשילוב תלמידים עם סיוע אישי
ערימות שחת בחורף, קלוד מונה (צרפת) , שמן על בד, 120X60 ס"מ
תחקור והערכת מערכת .
אשף ניהול הדיווח החודשי לרשויות
ניהול מחזור חיים של עובד
תיכון מקיף נשר כיתות י'-י"ב רכזת מגמה: שמחה כהן מנהלת: ד"ר חיה ילינק
10 טיפים לסוף שנה לחסכון במס
העסקה הוגנת – האומנם? כנס השקת החוק להגברת האכיפה של חוקי עבודה
מרכז ג'ו אלון – המוזיאון לתרבות הבדואים
"בנגב ייבחן העם בישראל ויעמוד בהצלחה בכל הבחינות "
אז הרבה אנרגיות, מצב-רוח טוב ורוח תחרותית יתרמו להצלחת הפעילות.
בית-ספר כארגון – גישה מערכתית
"פיתוח והפעלה של תוכניות ( ) לימודים" מיפוי תכני הקורס
עקרונות WEB2.0 ועולם ניהול הידע הארגוני
בניית תוכנית בית ספרית שנתית
ששת כובעי החשיבה חשיבה מקבילה בעזרת
מטרת פרויקט "שיעורים פרטיים ברשת"
תוכנית "בזכותם" סיוע לניצולי שואה במיצוי זכויותיהם
למידת חקר עבודת חקר – מהי
חיסכון פנסיוני לעצמאים שלי סבן
Lean דני חייט MSM.
המוקד לביטחון תזונתי.
© האוניברסיטה העברית בירושלים, 2008
טיולים מהווים כלי נהדר לחינוך דרך התנסות אישית, אתגרים וגיבוש.
Engaging the disengaged - PBL
מהנדסים האקתון – שילוב האקתון בלימודי ההנדסה
יום עיון, לשכות המסחר , איתן גרנות net
מהו"ת – בתי מדרש למורים הפסגה 5, ירושלים , פקס
פרויקט מדדי תוצאה הפרויקט הלאומי להערכת תהליכים ותוצאות במערך השיקום הפסיכיאטרי בקהילה The National Psychiatric Rehabilitation Outcome Monitoring.
מי אני בלי הסיפור שלי? שיטת הבודה של ביירון קייטי סדנאות בקבוצות קטנות
מבוא למגמת תקשוב כיתה י'.
זכויות בזמן מלחמה " כל אדם יש לו הזכות לחיים, לחירות ולביטחון אישי."
יוזמה חברתית בבי"ס גבעת גונן בירושלים
סיעות במערכת החינוך.
אם לא למעלה מזה י"ל פרץ.
לאינטל ירושלים דרושים סטודנטים להנדסת תוכנה/ מדעי המחשב להשתלבות במחלקות הפיתוח להשתלבות בצוות בדיקות קושחה (FW), התפקיד כולל לימוד מעמיק של תכונות ופרוטוקולים.
(או כיצד ללמוד בצורה נכונה מתחילת הסמסטר)
(או כיצד ללמוד בצורה נכונה מתחילת הסמסטר)
פיתוח מערכי שיעור כיתתיים משולבי תקשוב (הל"ה)
הנוהל העירוני למניעת אלימות פיזית בבתי הספר היסודיים עיריית רעננה.
הפחת רגולציה בבטיחות אש – מערך ב"מהפכה"
ומה בינן לבין רשתות חברתיות?
פיתוח פעילויות המתאימות לגיוון של הוראת הכימיה והפעלתן
שיתוף פעולה - מחלקה ג' מחלקת הדרכה תשע"ח.
ציון לוי מנהל אגף פרישה וגמלאות
שוק העבודה בישראל פרופ' ערן ישיב
בית ספר יסודי אלנג'ום העיקרון הפדגוגי: תחומי מומחיות: סמל מוסד:
פיתוח תורה מקצועית ככלי למצוינות ארגונית
חיילים משוחררים קישורים חשוב לדעת!.
תמליל מצגת:

מעון נעמת צורן. זה כאן. מעון נעמת צורן, רח' הגפן 6. טלפון/פקס : 07609-8942 E-mail: tzoran@naamat.org.il מנהלת המעון: גלית פגוט.

מעונות נעמת הורים יקרים, במצגת זו אנסה לשתף אתכם מעט בנעשה במעוננו הקט, המשתייך לרשת מעונות ארצית של ארגון נעמת. המעון מהווה בית שני לילדינו ומעניק בטחון ואת מכלול הטיפולים הנחוצים לפעוטות: ניקיון והיגיינה, אוכל, מנוחה ובטיחות, והחשוב מכל, פעילות מעשירה בעלת תכנים וערכים. אנו עושים כל מאמץ על מנת להעניק לילדים מסגרת חינוכית בטוחה, מקדמת ומפתחת, תוך שימת לב ומעקב אישי אחר כל ילד וילד, עבודה בקבוצות קטנות, ליווי, הדרכה ופיקוח פדגוגי מתמיד. מזמינה אתכם לבקר אותנו במהלך שעות הפעילות ולהתרשם בעצמכם. גלית, מנהלת מעון נעמת צורן.

מעונות נעמת שעות הפעילות במעון בימים א'-ה', המעון נפתח בשעה 7:00, ונסגר בשעה 16:00. קיימת אופציה להארכת שעות הפעילות עד השעה 17:00 בתשלום. בימי שישי וערב חג המעון נפתח בשעה 7:00, ונסגר בשעה 13:00. צוות העובדות בכל מעון קיים צוות עובדות המורכב מ: 1.      מנהלת מעון המהווה ראש צוות ניהולי וחינוכי. 2.      צוות מטפלות מוסמכות. 3.      טבחית מנוסה.                                            בכל מעון מופעל מטבח, המכין את ארוחות הילדים: ארוחת בוקר, ארוחת צהרים וארוחת מנחה, המכילות 75% ממרכיבי התזונה הנחוצים לו בכל יום.

סדר היום במעון סדר היום במעון מוכתב על פי צרכים פיזיים ומטרות התפתחותיות חינוכיות, והוא מתגמש לפי שלבי ההתפתחות של הילדים וגילם. להלן סדר היום במעונות נעמת: 08:00 - 07:00 - קבלת הילדים ומשחק חופשי. 09:00 - 08:00 - ארוחת בוקר בקבוצות. 11:00 - 09:00 - פעילות מתוכננת: מוסיקה, התנסות בתנועה, חצר,סיפור, משחק דידקטי, התנסות בחומרים. 12:30 - 11:00 - החתלה/ החלפת בגדים וארוחת צהרים. 14:30 - 12:30 - מנוחת צהרים. 15:45 - 14:30 - התעוררות וקימה- כל ילד בקצב שלו, החלפה, ארוחת מנחה ומשחק חופשי. 16:00 - 15:45 - יציאה הביתה. 17:00 - 16:00 - שעת הארכה. סדר היום לתינוקות עד גיל שנה נקבע על פי צרכיהם .

התוכנית החינוכית במעון מתקיימת פעילות חינוכית מתוכננת, בצד פעילויות המתרחשות כחלק מהטיפול השגרתי ומהתקשורת הספונטאנית של  הילדים עם המבוגרים במעון, עם ילדים אחרים ועם אביזרי משחק וחומרים. התנסויות אלה מהוות את מכלול הזדמנויות הלמידה הסנסומוטוריות, הרגשיות, החברתיות והאינטלקטואליות של הילד במעון. איכותן של ההתנסויות במעון הינן מכריעות בהשפעתן על התפתחותו של הילד. התכנית החינוכית במעונות מועשרת ומתחדשת באופן תמידי, בשיתוף עם גורמים מקצועיים אקדמיים, המתמחים בתחומי החינוך לגיל הרך. 

התוכנית החינוכית עקרונות: • כל הפעילויות החינוכיות מתוכננות לקבוצות קטנות של ילדים.    • הדגש הוא על התהליך, ולא על התוצר המוגמר. • עידוד הפעוטות לפיתוח וטיפוח שפה, דמיון, סקרנות, דימוי עצמי חיובי, עצמאות. • דגש על הקניית ערכים כגון: סובלנות, כבוד, קבלת השונה ושוויון בין המינים. • הקניית הרגלים כגון: סדר וניקיון, אכילה, שינה וכו'. קווים מנחים: • סביבה פיזית בטוחה, מעודדת מבחינה רגשית, מאתגרת מבחינה שכלית. • סדר יום קבוע. • קשר אנושי חם ואוהב. • עצמאות בתנועה, בבחירה ובפעילות. • אמון בסיסי בילד כלומד עצמאי ויוזם. • מעורבות הילד בכל הפעולות עם המטפלת. • מתן כבוד לילד. • שיתוף ההורים.

התזונה במעון הארוחה במעון הינה פעילות קבועה ועקבית, בשילוב כל החושים. זמן האכילה הוא גם יחידת לימוד שבה ניתן לטפח את ההתפתחות התנועתית (מוטורית), הרגשית, החברתית והשכלית. במעון מקבלים הילדים מידי יום שלוש ארוחות שאינן מכילות בשר: ארוחת בוקר, ארוחת צהרים וארוחת מנחה, הכוללות 75% מרכיבי התזונה הנדרשים במשך יום. סל המזון והתפריטים נבנו בשיתוף עם משרד הבריאות - המחלקה לתזונה. תזונאית של משרד הבריאות הקדישה מהידע ומניסיונה העשיר לבניית תפריט מאוזן אשר יענה על צרכיו של הילד. המזון הניתן לילד, מכיל את כל אבות המזון החיוניים להתפתחותו התקינה. מדי יום מבשל צוות המטבח את הארוחות במעון. התפריט היומי תלוי במבואה של כל מעון לידיעת ההורים.

הפיקוח במעון פיקוח משרד התמ"ת (משרד התעשיה המסחר והתעסוקה) משרד התמ"ת הוא הגוף הממונה על הפיקוח על מעונות יום ומשפחתונים. האגף למעמד האישה, מעונות יום ומשפחתונים לגיל הרך במשרד התמ"ת  קובע את גובה שכר הלימוד המדורג במעונות. לצד, ובכפוף לשכר הלימוד שנקבע, מפרסם משרד התמ"ת את לוח החופשות במעונות היום, השונה מלוח החופשות במוסדות החינוך בכך שהוא מצומצם ומותאם לממוצע ימי החופשה העומדים לרשות העובדים במשק. התמ"ת מפקח על היבטים נוספים במעון, מפקחת מטעם משרד התמ"ת מלווה את המעון במהלך פעילותו השוטפת. המפקחת מבקרת במעונות ומסייעת לצוות המעון בכל ההיבטים החינוכיים והטיפוליים שקשורים בהפעלתו.

הפיקוח במעון פיקוח משרד הבריאות מעונות היום של נעמת נמצאים בפיקוח משרד הבריאות בכל הקשור לכללי תברואה ושמירת ההיגיינה בכיתות המעון, ושמירה על ההיגיינה במטבח המבשל את ארוחות הילדים. בכל מקרה של מחלה אצל ילד בודד במעון, שעלולה לגרום להדבקת ילדים אחרים, מוזמנים אנשי משרד הבריאות לבדיקת ההיגיינה במעון במטרה ולאתר את מקור הזיהום, אם קיים במעון. בנוסף, צוות המעון נמצא בקשרי עבודה עם התחנות לטיפול במשפחה, שם מקבלים הילדים חיסונים שונים, וכן נערך מעקב אחר התפתחותם. פיקוח פדגוגי על הפיקוח הפדגוגי אחראית נעמת. בנעמת מועסקות 15 מפקחות פדגוגיות ומפקחת חינוכית ראשית. במסגרת תפקידן ובהתאם להשכלתן וניסיונן העשיר, מלוות המפקחות הפדגוגיות את מנהלות המעונות, מנחות אותן ומפקחות על האופן שבו הן מקיימות את הניהול התקין של כל מעון, תוך יישום התוכנית החינוכית לפי קבוצות הגיל השונות.