הנוהל העירוני למניעת אלימות פיזית בבתי הספר היסודיים עיריית רעננה.

Slides:



Advertisements
מצגות קשורות
הערכות מילוליות קורס מנב"ס בתוכניות להכשרת מנהלים ומורים במוסדות להשכלה גבוהה, תשס"ה. © כל הזכויות שמורות למשרד החינוך התרבות והספורט.
Advertisements

חזון מחלקתי אורטופדיה א'.
תקנון בית ספרי ערכה: רונית סלומון.
הרצאה בכנס מוח "המורה אני רוצה להצליח במבחן, אבל אני לא מספיק להעתיק מהלוח, אולי את מוכנה..." דינה סלע, מטח אורנה רוזנבלט,
בית ספר קהילתי - מדעי ישגב
מי-נע חברת המים והביוב של נצרת עילית בע"מ
פורטל בית ספרי.
ניהול מערכות משרדיות.
המינהל הפדגוגי אגף בכיר בחינות
קורס מנב"ס בתוכניות להכשרת מנהלים ומורים במוסדות להשכלה גבוהה, תשס"ה.
"חינוך לחיים בחברה" בית ספר "בארי" נתניה
תוכנית עבודה מ.ת.י. כ"ס שנת הלימודים תשס"ה מפקחת: גב' רונית וייס
המאבק לחינוך טוב בישראל
הטמעת חוזר מנכ"ל הוראות קבע תשסו/ 8 (ב)
סיכום - שנת עבודה 2008.
ועדה מלווה.
מתי"א יחדיו מודל מיטבי לשילוב תלמידים עם סיוע אישי
מערך שיעור במקצוע: תולדות האמנות
תחקור והערכת מערכת .
חונכות וירטואלית – המקרה של מטח ופר"ח
אשף ניהול הדיווח החודשי לרשויות
ארועים שהיו ב קלודיה שגיא כנס שנתי בשדה וורבורג
"בנגב ייבחן העם בישראל ויעמוד בהצלחה בכל הבחינות "
כמו שהמנהלים אוהבים לומר:
יום הזיכרון לשואה ולגבורה
בית-ספר כארגון – גישה מערכתית
קורס ניהול ידע מפגש 3 - פורטלים 2know.kmrom.com.
סינמטק 1+1 הסבר מימוש הטבה באתר.
מבט על פעילות ועדת האתיקה המקצועית
שיעור 8 ההתמודדות עם הטרור.
שיפור מקדם ההספק מגישה: וואש זויה מיועד לכיתות יב'
בניית תוכנית בית ספרית שנתית
כל הזכויות שמורות לגבריאל אנקרי © 2017
נושאים מהותיים מתחום השכר ופרוט שרותי החברה
מטרת פרויקט "שיעורים פרטיים ברשת"
פריסת כותרת כותרת משנה.
פריסת כותרת כותרת משנה.
חומרים טהורים ותערובות
תוכנית "בזכותם" סיוע לניצולי שואה במיצוי זכויותיהם
מרכזת קראון שלמה המלך 6, קרית אונו
שם ביה"ס, רשות: מקיף ה' אשדוד שם המורה: פולינה צ'יגרינסקי שם המדריכה:
Lean דני חייט MSM.
במקום סבב היכרות אני שולחת לכם שתי שאלות ?
המוקד לביטחון תזונתי.
© האוניברסיטה העברית בירושלים, 2008
Engaging the disengaged - PBL
מהו"ת – בתי מדרש למורים הפסגה 5, ירושלים , פקס
פרויקט מדדי תוצאה הפרויקט הלאומי להערכת תהליכים ותוצאות במערך השיקום הפסיכיאטרי בקהילה The National Psychiatric Rehabilitation Outcome Monitoring.
פסיכולוגיה חברתית.
זכויות בזמן מלחמה " כל אדם יש לו הזכות לחיים, לחירות ולביטחון אישי."
התקשרויות, מכרזים ואחריות חברי המועצה
הוועדה המייעצת לחיזוק מערכת הבריאות הציבורית
סדנת סימולציה בחינוך בנושא מיומנויות תקשורת במצבי קונפליקט בחינוך
סיעות במערכת החינוך.
דו"ח וינוגרד החלק המצונזר.
תכנית מ.ג.ן לטיפוח אקלים חינוכי מיטבי בבית הספר
אם אתה מצגת זו חיונית עבורך... מנכ"ל שכיר מעסיק עובדים
אמנות שהיא לרגע ואמנות שמנציחה רגע מוגש על ידי: עמית לונדנר
מצלמות תרמיות אינפרא אדומות לראייה בחושך
(או כיצד ללמוד בצורה נכונה מתחילת הסמסטר)
(או כיצד ללמוד בצורה נכונה מתחילת הסמסטר)
שבוע לאומי לגלישה בטוחה איגוד האינטרנט הישראלי
עבור גננות מתמחות בהוראה
התנייה אופרנטית כיצד מאמנים כלבי נחייה?
SagHar בקרת הורים Their freedom is essential Our duty is to stay aware
פיתוח פעילויות המתאימות לגיוון של הוראת הכימיה והפעלתן
הסיור הלימודי ברמת הנדיב
ציון לוי מנהל אגף פרישה וגמלאות
תמליל מצגת:

הנוהל העירוני למניעת אלימות פיזית בבתי הספר היסודיים עיריית רעננה

הנוהל העירוני אסורה פגיעה פיזית מכל סוג שהוא בגופו של אדם אחר, מתוך כוונה או מתוך חוסר שיקול דעת.

דרכי התגובה והענישה נקבעו בהתאם ל: מדרג תגובות לאירוע שלא נצפה ע”י מורה והתלמיד לא מודה. מדרג תגובות לאירוע שנצפה ע”י מורה או לאירוע שלא נצפה ע”י מורה והתלמיד מודה. בתי הספר יעזרו בדו”חות ובמכתבים להורים שנוסחו באופן אחיד לכל בתי הספר בעיר. המשך ..

מדרג התגובות הבית ספרי בפעם הראשונה: מדרג התגובות הבית ספרי בפעם הראשונה: התלמיד יורחק מזירת האירוע (שעור או הפסקה). התלמיד ימלא דו"ח אירוע. התלמיד יקיים שיחת ברור עם המורה שצפה באירוע והמורה תוסיף את הערותיה לדו"ח. ישלח מכתב להורים הכולל אזהרה וספח לחתימתם שיוחזר ע"י התלמיד למחנכת הכיתה. העתק המכתב יתועד בתיק תלמיד ובתיק מוגנות. הילד ישהה בשעת ההפסקה הגדולה הסמוכה ביותר לאירוע, במקום בו יוגדר ע"י ביה"ס.(אם האירוע התרחש בסוף יום הלימודים התגובה תמומש למחרת)

מדרג התגובות הבית ספרי: מדרג התגובות הבית ספרי: בפעם השניה: התלמיד יורחק מזירת האירוע (שיעור או הפסקה). התלמיד ימלא דו"ח אירוע. התלמיד יקיים שיחה עם המורה, שצפה באירוע והמורה תוסיף לדו"ח את הערותיה. ישלח מכתב להורים כולל אזהרה וספח לחתימתם. מחנכת הכתה תזמן את ההורים לשיחה.העתק המכתב יתועד בתיק תלמיד ובתיק מוגנות. הילד יושעה מכיתתו וילמד מחוץ לכיתתו במקום בו יוגדר ע"י ביה"ס ל- 5 שעות.

מדרג התגובות הבית ספרי בפעם השלישית: התלמיד יורחק מזירת האירוע. מדרג התגובות הבית ספרי בפעם השלישית: התלמיד יורחק מזירת האירוע. התלמיד ימלא דו"ח אירוע. התלמיד יקיים שיחה עם המורה, שצפה באירוע והמורה תוסיף לדו"ח את הערותיה. העתק הדו"ח יתועד בתיק תלמיד ובתיק מוגנות. ביה"ס יזמין את ההורים לקחת את הילד מיידית הביתה והילד יורחק מבית-הספר באותו היום או למחרת. עם חזרתו של הילד לביה"ס, ההורים יוזמנו לשיחה ביחד עם הילד אצל מנהלת ביה"ס. התלמיד יחזור לביה"ס עם עבודה חינוכית שתוטל עליו ע"י ביה"ס.

מדרג התגובות הבית ספרי החל מהפעם הרביעית, דרכי התגובה יקבעו במסגרת ועדה בינמקצועית/ועדת פרט, בהשתתפות כל הגורמים המקצועיים הרלווטים.

מדרג תגובות לאירוע שלא נצפה ע"י מורה: ילד/ים מדווח/ים מילוי דו"ח אירוע בירור עם המחנכת/מורה אם לא מודה מופעל המדרג הבא: תלונה 1: אזהרה 1 – בירור ושיחה עם הילד , ומילוי דו”ח אירוע תלמיד ומורה. תלונה 2: אזהרה 2 – מכתב להורים, בירור ושיחה עם התלמיד, ומילוי דו”ח אירוע תלמיד ומורה. תלונה 3: הזמנת הורים. תגובה כמו במדרג עבור אירוע נצפה החל מהפעם השנייה. אם הילד מודה מגיבים לפי המדרג הקיים

הערה חשובה : במקרה של אלימות חמורה יש לפעול לפי חוזר מנכ"ל והתגובה כבפעם השלישית במדרג הרגיל

שיתוף ההורים בתהליך וגיוסם הוא המפתח להצלחת המהלך, שמטרתו, הגברת תחושת המוגנות בבית-הספר לטובת ילדינו.