מודל ניהול פרסום.

Slides:



Advertisements
מצגות קשורות
מגמת ניהול עסקי "קציר".
Advertisements

הערכות מילוליות קורס מנב"ס בתוכניות להכשרת מנהלים ומורים במוסדות להשכלה גבוהה, תשס"ה. © כל הזכויות שמורות למשרד החינוך התרבות והספורט.
המגמה החברתית-ארגונית המחלקה לפסיכולוגיה אוניברסיטת בר-אילן
בית ספר קהילתי - מדעי ישגב
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
מגמת הנדסת תעשייה וניהול
ועדה חקלאית 2017 חקלאות מנוהלת.
הוראה בעזרת תרשים מארגן
ועדה מלווה.
תזרים המזומנים מפעילות שוטפת ככלי להערכת שווי החברה
למנוע שגיאות בעזרת הכלים של "האתגר 5": המקרה של נקודת פיתול
תחקור והערכת מערכת .
מיצוי מצוינות והצטיינות
ניהול מחזור חיים של עובד
פרק 2 – גופים כלכליים במשק
10 טיפים לסוף שנה לחסכון במס
העסקה הוגנת – האומנם? כנס השקת החוק להגברת האכיפה של חוקי עבודה
ענף הירקות בישראל נונה ארליך – מנהל ענף ירקות, מועצת הצמחים
"בנגב ייבחן העם בישראל ויעמוד בהצלחה בכל הבחינות "
ייחוד העיסוק בעבודה סוציאלית
פרסום וקידום מכירות בכל שלב במחזור חיי המוצר, משתנה מדיניות התקשורת השיווקית שלו. פרט את מטרת התקשורת השיווקית בשלושה שלבים במחזור חיי מוצר כלשהו שתבחר.
בית-ספר כארגון – גישה מערכתית
מועדוני לקוחות סוגיות משפטיות
שיעור 8 ההתמודדות עם הטרור.
ד"ר אורית גלילי קמפיינים פוליטיים
שיפור מקדם ההספק מגישה: וואש זויה מיועד לכיתות יב'
דו"ח רווח והפסד ומדדים שיעור 3 ד"ר רוני קליין
בניית תוכנית בית ספרית שנתית
קבוצת הבינלאומי דוחות כספיים מרס 2013 אנליסטים.
"עידן הנגב" ככלי לקידום האוכלוסייה באזור
למידת חקר עבודת חקר – מהי
חיסכון פנסיוני לעצמאים שלי סבן
מהרעיון עד למוצר מוצרים צריכים לספק רצון או צורך
רוני שטרן, מ"מ וסגן נשיא לשכת סוכני ביטוח בישראל
פיתוח מערכת מידע איך ???.
איך אפשר לייצר ללא מלאי באופן כלכלי?
1 לגלות את התיאטרון ,תרגום: אורי שני Designed by Michael Rasbury
תפקידי התקשורת הצעה נערך על ידי מורי היל"ה במחוז צפון
המחלקה לחינוך וקידום בריאות
קבוצת הבינלאומי דוחות כספיים 30 בספטמבר 2012.
סיבות להחזקת מלאי לשם מה צריך מלאי?
Engaging the disengaged - PBL
מרכזי למידה ברשת עמל 1 - פיתוח ארגוני
Data Science by levels Dr. Alon Hasgall.
מהו"ת – בתי מדרש למורים הפסגה 5, ירושלים , פקס
Microsoft Learning Network Manager
המודל ההיסטורי של התפתחות אמצעי התקשורת:
ניתוח כלכלי של בעיות משפטיות דיני חוזים
התקשרויות, מכרזים ואחריות חברי המועצה
© המרכז להוראת המדעים האוניברסיטה העברית בירושלים
הוועדה המייעצת לחיזוק מערכת הבריאות הציבורית
סיעות במערכת החינוך.
דו"ח וינוגרד החלק המצונזר.
מערכת שיווק רב ערוצית לעולם הקמעונאות
התוכנית הלאומית לצמיחה ירוקה ההזדמנות הירוקה של כלכלת ישראל
EZCARD-Final.wmv HUMS 8 Marketing Plan v2
TravelWiz רקע כללי אנשים רבים שטסים לחו"ל לתקופה קצרה מתקשים להחליט באילו אטרקציות כדאי להם לבקר ומאילו עדיף להם להימנע. הדבר נובע מחוסר ידע או הכרות.
התנועה הציונית – התמסדות ופריצת דרך מדינית
אם אתה מצגת זו חיונית עבורך... מנכ"ל שכיר מעסיק עובדים
ניתוח כלכלי של בעיות משפטיות ליטיגציה ותובענות ייצוגיות
ששת שלבי ההסדר הפנסיוני למבוטח אתר אובייקטיבי למודעות פנסיונית
עלות מעשית לעומת עלות סטנדרטית ד"ר רוני קליין
ומה בינן לבין רשתות חברתיות?
מיזם לקידום הגירת משק האנרגיה לעידן בתר פחמני
מקונספט לעיצוב FROM CONCEPT TO DESIGN
שוק העבודה בישראל פרופ' ערן ישיב
הרכב תיקי השקעות מומלצים
תכנית הלימודים לסטודנטים שנה ג' לשנת תש"פ
כנס איגוד סחר רכב בישראל איגוד לשכות המסחר עו"ד שוש רבינוביץ
קבוצת הבינלאומי דוחות כספיים דוחות כספיים ליום
תמליל מצגת:

מודל ניהול פרסום

שלב א' קביעת מטרות ויעדים

מטרות הצהרת הכוונות הכללית של הפירמה: החדרת מוצר חדש לשוק הגדלת מכירות של מוצר קיים שיפור תדמית הפירמה שמירת הפירמה בתודעת הצרכנים

יעדים תרגום המטרות לשפת המעשה באופן שניתן למדוד את המטרה בערכים מספריים: החדרת מוצר חדש לשוק- למכור בשנת 2009 100.000 יחידות. הגדלת מכירות של מוצר קיים –להגדיל את מכירות המוצר בשנת 2009 ב:40%. שיפור תדמית הפירמה- סקרי שוק יוכיחו שתדמית הפירמה שופרה.(חייב להיות מגובה בעליה במכירות) שמירת הפירמה בתודעת הצרכנים- סקרי שוק יוכיחו כי הפירמה נמצאת בתודעת הצרכנים.(חייב להיות מגובה בערכים מספריים)

מודל מדרג ההשפעות נאמנות רכישה 1 6 5 4 העדפה ונטייה לרכישה 3 אהדה 2 ההשפעה של הפרסומת על הצרכן בהתעניינות שלו במוצר ושכנועו לרכוש אותו ביסוד המודל עומדת ההנחה כי הפרסומת היא זו שמניעה את הצרכן במעלה סולם ההשפעות על הצרכן לעבור את כל השלבים עד למטרה- קניית המוצר 2 ידיעה חשיפה 1

מדרג ההשפעות חשיפה-חשיפת הצרכנים למוצר החדש ידיעה- קבלת מידע על המוצר החדש אהדה- הצרכן מתחיל לחשוב מחשבות חיוביות לגבי המוצר העדפה ונטייה לרכישה- הצרכן חושב על אפשרות של רכישת המוצר רכישה- הצרכן רוכש את המוצר נאמנות- הצרכן רוכש בשנית את המוצר והשאיפה היא שיתמיד וירכוש את המוצר

שלב ב' קביעת קהל היעד

ואשר אמור להגיב על המסר הפרסומי קהל היעד קהל היעד הוא הציבור אליו מיועד המוצר ואשר אמור להגיב על המסר הפרסומי

כיצד קובעים מיהו קהל היעד? באמצעות מחקרי שוק

קהל היעד קהל היעד צריך להיות מספיק גדול כדי שהפירמה תשקיע בו משאבים קיימים מוצרים שקהל היעד שלהם מוכתב מראש על ידי אופי המוצר (חיתולים חד פעמיים, ציוד לנכים וכו')

מחקרים אלו מאתרים קבוצות אוכלוסייה בעלות מאפיינים זהים מחקר שוק זהו מקור המידע של הפירמה המאפשרים לה להחליט על הצעדים הנכונים בייצור ובשיווק המוצר. מחקרים אלו מאתרים קבוצות אוכלוסייה בעלות מאפיינים זהים ממקורות אלו ניתן ללמוד על הצרכנים על הרגלי הרכישה שלהם ולהתאים להם את קמפיין הפירסום

מה בודקים מחקרי השוק? (הקובעים את קהל היעד) מה בודקים מחקרי השוק? (הקובעים את קהל היעד) התנהגות הצרכנים סגנון חייהם הרגלי הקנייה שלהם

שלב ג' קביעת תקציב הפרסום התקציב נקבע ע"י הפירמה שפונה למשרד הפרסום והוא קובע בהתאם לסקרי שוק והתקציב את היקף הקמפיין תקציב הפרסום כולל: כל המשאבים הכספיים הדרושים לקמפיין הפרסומי הפקת הפרסומת תשלום לכוכב שמוביל את הפרסומת רכישת זמן אוויר ומקום בערוצי הפרסום השונים: טלוויזיה, עיתונות, אינטרנט, מקומונים שלטי חוצות ועוד'

קביעת אסטרטגיית הפרסום- שלב ד' קביעת אסטרטגיית הפרסום- תוכנית הפעולה שנוקט בה הפרסומאי בכדי להשיג את המטרות והיעדים של הפרסומת. התוכנית מתווה את הדרך להשגת היעדים ומציינת את המשאבים הדרושים.

החלטות אסטרטגיות המדיה- באיזה אמצעי כדאי להעביר את המסר? – תמהיל המדיה המסר-איך להעביר את המסר? מה יאמר במסר? מי יעביר את המסר? מה הרעיון המרכזי של מסע הפרסום? הקריאטיב – תכנון המוצר הפרסומי (תשדיר, מודעה וכו')

שלב ה' מדידת יעילות הפרסום שלב זה מתבצע בתום מסע הפרסום והוא בודק באיזו מידה השיג מסע הפרסום את המטרות ואת היעדים שנקבעו בתחילתו ושלמענם הוקצו משאבים יקרים. מטרת הפרסומאי להוכיח קשר ישיר בין מסע הפרסום לבין העלייה במכירות וברווחים באמצעות נתונים, סקרים וכו'

שיטות לאיסוף מידע לבדיקת יעילות הפרסום שיטות לאיסוף מידע לבדיקת יעילות הפרסום תצפית – החוקר שולח אנשים לשטח לצפות במתרחש בזמן אמת, שיטה זו נחשבת לאובייקטיבית ביותר סקר וראיונות- מראיינים אנשים ורושמים את תשובותיהם. קיימים מספר ראיונות: פנים מול פנים, שאלון שהוכן מראש, ראיון טלפוני, שאלון שמגיע בדואר וכו' סיכומי מכירות בתקופת הקמפיין הפרסומי