Engaging the disengaged - PBL

Slides:



Advertisements
מצגות קשורות
מגמת ניהול עסקי "קציר".
Advertisements

הערכות מילוליות קורס מנב"ס בתוכניות להכשרת מנהלים ומורים במוסדות להשכלה גבוהה, תשס"ה. © כל הזכויות שמורות למשרד החינוך התרבות והספורט.
פרחי באך שיטת טיפול מתחום הרפואה המשלימה.
הרצאה בכנס מוח "המורה אני רוצה להצליח במבחן, אבל אני לא מספיק להעתיק מהלוח, אולי את מוכנה..." דינה סלע, מטח אורנה רוזנבלט,
בית ספר קהילתי - מדעי ישגב
פורטל בית ספרי.
מגמת הנדסת תעשייה וניהול
המינהל הפדגוגי אגף בכיר בחינות
"חינוך לחיים בחברה" בית ספר "בארי" נתניה
בית ספר ממלכתי "נווה עמרם" לנגינה ופיתוח חשיבה יזמית
ועדה מלווה.
מהי אומנות? מונח אמנות אוצר בתוכו את המילה אמן. "יצירה ששוקעו בה כשרון רב ויש בה כדי ליהנות את הרואה או את השומע ולגרום להם חוויה אסתטית בתחום הציור, הפיסול,
התנסות בתהליך "אמיתי" של מחקר ופיתוח
תחקור והערכת מערכת .
מיצוי מצוינות והצטיינות
מצגת חופש המדע פברואר 2016.
"בנגב ייבחן העם בישראל ויעמוד בהצלחה בכל הבחינות "
פרסום וקידום מכירות בכל שלב במחזור חיי המוצר, משתנה מדיניות התקשורת השיווקית שלו. פרט את מטרת התקשורת השיווקית בשלושה שלבים במחזור חיי מוצר כלשהו שתבחר.
בית-ספר כארגון – גישה מערכתית
קורס ניהול ידע מפגש 3 - פורטלים 2know.kmrom.com.
בקרת Sliding Mode של מערכת עקיבה
"פיתוח והפעלה של תוכניות ( ) לימודים" מיפוי תכני הקורס
עקרונות WEB2.0 ועולם ניהול הידע הארגוני
שם ביה"ס, רשות: מקיף ט' אשדוד שם המורה: יוליה מורשטיין שם המדריכה:
בניית תוכנית בית ספרית שנתית
א. שיטות לזיהוי ואיתור תחומי עניין של תלמידים
היחידה למעורבות חברתית
"עידן הנגב" ככלי לקידום האוכלוסייה באזור
למידת חקר עבודת חקר – מהי
Entity Relationship Diagram – ERD
חיסכון פנסיוני לעצמאים שלי סבן
DIPLOMACY AND INTERNATIONAL COMMUNICATION
השורש תפקידי השורש השורש הוא האיבר התת-קרקעי של הצמח עגינה
במקום סבב היכרות אני שולחת לכם שתי שאלות ?
רוני שטרן, מ"מ וסגן נשיא לשכת סוכני ביטוח בישראל
איך אפשר לייצר ללא מלאי באופן כלכלי?
1 לגלות את התיאטרון ,תרגום: אורי שני Designed by Michael Rasbury
טיולים מהווים כלי נהדר לחינוך דרך התנסות אישית, אתגרים וגיבוש.
תפקידי התקשורת הצעה נערך על ידי מורי היל"ה במחוז צפון
הקסם שבכימיה.
סיבות להחזקת מלאי לשם מה צריך מלאי?
הקשר הכימי.
Data Science by levels Dr. Alon Hasgall.
מהו"ת – בתי מדרש למורים הפסגה 5, ירושלים , פקס
פרויקט מדדי תוצאה הפרויקט הלאומי להערכת תהליכים ותוצאות במערך השיקום הפסיכיאטרי בקהילה The National Psychiatric Rehabilitation Outcome Monitoring.
מי אני בלי הסיפור שלי? שיטת הבודה של ביירון קייטי סדנאות בקבוצות קטנות
צביה ויסמן, ד"ר טל סופר, פרופ' רפי נחמיאס
כל הזכויות שמורות לגבריאל אנקרי © 2017
דגם הוראה-למידה: תהליך פתרון בעיות שיתופי נתמך טכנולוגיה
סיעות במערכת החינוך.
רובוטים בחלל משימה שאל את המומחה מקורות תהליך חקירה.
תכנית מ.ג.ן לטיפוח אקלים חינוכי מיטבי בבית הספר
התמחות בפסיכיאטריה: הרצוי מול המצוי דעה אישית
התוכנית הלאומית לצמיחה ירוקה ההזדמנות הירוקה של כלכלת ישראל
הטיעון כמרכיב באוריינות מדעית
שילוב טכנולוגיות בהוראת הכימיה – אתגרים ותפיסות של מורים ותלמידים
אם לא למעלה מזה י"ל פרץ.
המינהל למדע ולטכנולוגיה הפיקוח על מגמת טכנולוגיות תקשורת
סיפורים על מדע התחת של הסוס
פיתוח מערכי שיעור כיתתיים משולבי תקשוב (הל"ה)
אם ניקח ½ ק"ג מים ונהפכם לקרח האם המסה תשתנה?
הנוהל העירוני למניעת אלימות פיזית בבתי הספר היסודיים עיריית רעננה.
הפחת רגולציה בבטיחות אש – מערך ב"מהפכה"
כימיה – "מסע אל תוך החומר".
שם הגננת:אתי ברכפלד קיבוץ סער
פיתוח פעילויות המתאימות לגיוון של הוראת הכימיה והפעלתן
מודל ניהול פרסום.
חקרנות מתמטית: הקשר בין שטחים והיקפים - האומנם?
שיתוף פעולה - מחלקה ג' מחלקת הדרכה תשע"ח.
תמליל מצגת:

Engaging the disengaged - PBL Ruthy Salomon, 2015

https://www.youtube.com/watch?v=D-eVF_G_p-Y

The Four Keys to Helping At-Risk Kids LEARN Caring, Sustained Relationships Reachable Goals Realistic, Hopeful Pathways Engaging School Settings http://www.edutopia.org/strategies-help-at-risk-students

מה זה ?PBL ה- P.B.L מתייחס לדגם למידה שבו התלמידים מעצבים, מתכננים ומבצעים פרויקט מורחב, המוביל ליצירת תוצר, המוצג בפני קהל (זה יכול להיות מוצר, חומר כתוב , מיצג, מודל או הצגה).לא התוצר הוא החשוב אלא תהליך הלמידה, הדרך אותה עוברים הלומדים. בבסיס הלמידה בדגם pbl נמצאת התפיסה ,שכל ידע שנבנה ביחד עם התלמידים "למידה קונסטרוקטיביסטית" מתוך התנסות וחקירה אישית ,יישאר במהותו של התלמיד ובהמשך הלמידה ,יהפוך לחלק משמעותי מעולמו וחייו העצמאיים. http://www.youtube.com/watch?v=L_9msqwR48I#t=369

מרכיבים עיקריים של PBL שאלה מניעה POL הצגת תוצר עבודת צוות

1. ממה מתחילים? תוכנית הלימודים הנדרשת והסטנדרטים המחייבים. נושא מסקרן המרתק את המורה: אזורי חוזק או צמיחה. נושא רלוונטי ומעניין לתלמידים: קשור לעולמם, לבני גילם. נושא שמעסיק את הקהילה: בית ספר, שכונה, עיר. אתגרים מהעולם החיצוני: מדינה, תעשיה, חברה, אקטואליה.

2. בניית שאלה מניעה שאלה ש... מערערת אין עליה תשובה ברורה של כן או לא. גם לא למורה מעוררת תמיהה ועניין התשובה עליה לא ניתנת מיידית. התלמידים יחשבו עליה והמורה יחזור אליה בהמשך השיעור https://www.youtube.com/watch?v=XyJ8Atf5L0U

3. איזה תוצרים/פרויקטים אפשריים? בעיה שצריך לפתור (איך לפתור את בעיית הזיהום הסביבתי באזור ביה"ס?) תופעה לחקור ולהסביר (איך מצליחים להישאר על הסקייטבורד?) תכנון מודל (איך תיראה העיר האידיאלית?) החלטה שצריך לקבל (להשקיע במחשבים חדשים או בציוד ספורט?)

Launch with a Bang http://www.youtube.com/watch?v=XqQFKnO8YcE&index=9&list=PLvzOwE5lWqhTHcxb3bucE8losOIlkEWsr&spfreload=10

דוגמה לתוצר השאלה: איך תעוררו מודעות אצל מורים אודות הצורך בהתאמה עבור תלמידים בעלי לקויות למידה? http://www.youtube.com/watch?v=Uq4kovDAmCY

מה מייחד למידה מבוססת פרויקטים? התוצר כמניע את תהליך הלמידה תכנון מהסוף להתחלה שילוב ראש וידיים לכל אורך העבודה תהליכי הערכה ורפלקציה לכל אורך התהליך תוצרים ברמה גבוהה שמוצגים פומבית בפני קהל מרב

http://www.youtube.com/watch?v=0bxKP7n7-As