מרכזי למידה ברשת עמל 1 - פיתוח ארגוני

Slides:



Advertisements
מצגות קשורות
מגמת ניהול עסקי "קציר".
Advertisements

הערכות מילוליות קורס מנב"ס בתוכניות להכשרת מנהלים ומורים במוסדות להשכלה גבוהה, תשס"ה. © כל הזכויות שמורות למשרד החינוך התרבות והספורט.
חזון מחלקתי אורטופדיה א'.
המגמה החברתית-ארגונית המחלקה לפסיכולוגיה אוניברסיטת בר-אילן
המגמה החברתית-ארגונית המחלקה לפסיכולוגיה אוניברסיטת בר-אילן
הרצאה בכנס מוח "המורה אני רוצה להצליח במבחן, אבל אני לא מספיק להעתיק מהלוח, אולי את מוכנה..." דינה סלע, מטח אורנה רוזנבלט,
מובילת חדשנות מחוז מרכז
בית ספר קהילתי - מדעי ישגב
פורטל בית ספרי.
ניהול מערכות משרדיות.
מגמת הנדסת תעשייה וניהול
המינהל הפדגוגי אגף בכיר בחינות
ועדה חקלאית 2017 חקלאות מנוהלת.
"חינוך לחיים בחברה" בית ספר "בארי" נתניה
תוכנית עבודה מ.ת.י. כ"ס שנת הלימודים תשס"ה מפקחת: גב' רונית וייס
המאבק לחינוך טוב בישראל
ועדה מלווה.
תזרים המזומנים מפעילות שוטפת ככלי להערכת שווי החברה
תחקור והערכת מערכת .
חונכות וירטואלית – המקרה של מטח ופר"ח
מיצוי מצוינות והצטיינות
ניהול מחזור חיים של עובד
תיכון מקיף נשר כיתות י'-י"ב רכזת מגמה: שמחה כהן מנהלת: ד"ר חיה ילינק
ארועים שהיו ב קלודיה שגיא כנס שנתי בשדה וורבורג
מרכז ג'ו אלון – המוזיאון לתרבות הבדואים
"בנגב ייבחן העם בישראל ויעמוד בהצלחה בכל הבחינות "
פרסום וקידום מכירות בכל שלב במחזור חיי המוצר, משתנה מדיניות התקשורת השיווקית שלו. פרט את מטרת התקשורת השיווקית בשלושה שלבים במחזור חיי מוצר כלשהו שתבחר.
בית-ספר כארגון – גישה מערכתית
קורס ניהול ידע מפגש 3 - פורטלים 2know.kmrom.com.
שיעור 8 ההתמודדות עם הטרור.
ניהול עובדים ומנהלים מרחוק
בניית תוכנית בית ספרית שנתית
05/12/17.
מטרת פרויקט "שיעורים פרטיים ברשת"
סיכום שנת תשע"ו מטה מועצת המכינות
תוכנית "בזכותם" סיוע לניצולי שואה במיצוי זכויותיהם
למידת חקר עבודת חקר – מהי
Entity Relationship Diagram – ERD
"הפתרון הסופי" חלק ג' וועדת ואנזה 1942
חשבון זה הוא חלק ממוצרי 365 ומקושר לתיבת המייל
Lean דני חייט MSM.
פיתוח מערכת מידע איך ???.
פרויקט מחיר למשתכן – ראש העין
כל הזכויות שמורות לגבריאל אנקרי © 2017
שלטון במדינת ישראל.
מהנדסים האקתון – שילוב האקתון בלימודי ההנדסה
Data Science by levels Dr. Alon Hasgall.
מהו"ת – בתי מדרש למורים הפסגה 5, ירושלים , פקס
פרויקט מדדי תוצאה הפרויקט הלאומי להערכת תהליכים ותוצאות במערך השיקום הפסיכיאטרי בקהילה The National Psychiatric Rehabilitation Outcome Monitoring.
צביה ויסמן, ד"ר טל סופר, פרופ' רפי נחמיאס
CLI vs GUI.
התקשרויות, מכרזים ואחריות חברי המועצה
סיעות במערכת החינוך.
דו"ח וינוגרד החלק המצונזר.
תכנית מ.ג.ן לטיפוח אקלים חינוכי מיטבי בבית הספר
הטיעון כמרכיב באוריינות מדעית
התנועה הציונית – התמסדות ופריצת דרך מדינית
אם אתה מצגת זו חיונית עבורך... מנכ"ל שכיר מעסיק עובדים
ניתוח כלכלי של בעיות משפטיות ליטיגציה ותובענות ייצוגיות
(או כיצד ללמוד בצורה נכונה מתחילת הסמסטר)
(או כיצד ללמוד בצורה נכונה מתחילת הסמסטר)
פיתוח מערכי שיעור כיתתיים משולבי תקשוב (הל"ה)
התנייה אופרנטית כיצד מאמנים כלבי נחייה?
ומה בינן לבין רשתות חברתיות?
פיתוח פעילויות המתאימות לגיוון של הוראת הכימיה והפעלתן
מודל ניהול פרסום.
חקרנות מתמטית: הקשר בין שטחים והיקפים - האומנם?
מיומנויות תקשורת והקשבה
והתאמתה למאפייני הסטודנטים
ציון לוי מנהל אגף פרישה וגמלאות
תמליל מצגת:

מרכזי למידה ברשת עמל 1 - פיתוח ארגוני שרה קרניאל - יעוץ, הדרכה ופיתוח ארגוני ת"ד 36, קרית אתא 28100; טלפקס: 8448561-04 מרכזי למידה ברשת עמל 1 - פיתוח ארגוני מצגת הוכן עבור מורים מומחים המשתלמים בקורס מפעילי מרכָזֵי למידה ברשת עמל 1, בריכוז של הקליניקה האוניברסיטאית לליקויי למידה, החוג ללקויות למידה, הפקולטה לחינוך, אוניברסיטת חיפה

כוחות מתנגדים / מעכבים / בולמים שרה קרניאל - יעוץ, הדרכה ופיתוח ארגוני ת"ד 36, קרית אתא 28100; טלפקס: 8448561-04 ניתוח שדה כוחות כוחות מתנגדים / מעכבים / בולמים ראי גם המסמכים הבאים: ניתוח שדה כוחות שדה כוחות - מאזן כוחות תומכים / מניעים

ועדת היגוי: יתרונות וחסרונות שרה קרניאל - יעוץ, הדרכה ופיתוח ארגוני ת"ד 36, קרית אתא 28100; טלפקס: 8448561-04 ועדת היגוי: יתרונות וחסרונות מגבירה מחויבות ואחריות של הגורמים השותפים מאגֶמֶת ידע, ניסיון, משאבים משקפת מגוון דעות ואינטרסים מאפשרת משא ומתן לצורך קונסזוס או פשרה אמצעי לחלוקת עבודה בין גורמים שונים מחזקת עבודה בצוות מסרבלת תהליכים של קבלת החלטות מציפה מתחים בין בעלי אינטרסים שונים ייתכנו קונפליקטים בין דעת הרוב לבין הגורם המבצע נתפסת כאובדן כוח ושליטה

שרה קרניאל - יעוץ, הדרכה ופיתוח ארגוני ת"ד 36, קרית אתא 28100; טלפקס: 8448561-04 תפקידי ועדות תיאום בין ארגונים קביעת מדיניות קבלת החלטות ייעוץ איסוף מידע הערכה ובקרה תכנון ביצוע

שרה קרניאל - יעוץ, הדרכה ופיתוח ארגוני ת"ד 36, קרית אתא 28100; טלפקס: 8448561-04 רשימת תיוג להפעלת ועדה תפקידי המשתתפים גיוס משתתפים הגדרת מטרות רשימת תיוג להפעלת ועדה: הגדרת מטרות: מה הן מטרות ועדת ההיגוי? משתתפים: משתתפים קבועים - מנהל/ת ביה"ס, המורה המומחה, הרכז/ת הפדגוגי/ת, מורה יועצת, רכזי מקצוע, נציג משרד התמ"ת [עבודה]; משתתפים אד-הוק – מחנכים גיוס: פניה אישית אל כל אחת ואחד מחברי הוועדה, שמטרתה יצירת רצון טוב ונכונות להשתתף בפגישות. זו היא הזדמנות להציג את מטרות הועדה, לקבל משוב מכל משתתף ולזהות את "סדר היום שלו/ה" ביחס לועדה. תפקידי המשתתפים: 2 תפקידים חיוניים להפעלת ועדה: יו"ר - המשמש/ת מנהל של הישיבות ומביא/ה לקבלת החלטות ורכז/ת - האחראי/ת לתאם את מועדי הישיבות, להכין בשיתוף עם היו"ר את סדר היום, להפיק את הפרוטוקול ולערוך מעקב ביצוע של ההחלטות. ישיבה ראשונה: חשוב לכלול בין הנושאים של סדר היום גם: היכרות בין חברי הועדה [אם אינם מכירים זא"ז], תיאום ציפיות לגבי מטרות הועדה, תחומי אחריותה והתפוקות הרצויות של עבודה, הגדרת משך הישיבה [מ…- עד…], נוהלי ההשתתפות בדיבור, לוח זמנים ותדירות של הפגישות בהמשך. פרוטוקול: משקף את התהליכים שהתרחשו ואת ההחלטות שהתקבלו בישיבות הועדה. הוא משמש כלי עבודה של הועדה – למעקב אחר ביצוע החלטותיה וכאסמכתא לאירועים. לוח זמנים: חשוב לעגן את עבודת הועדה במועדים שנקבעו לאורך כל שנת הלימודים. יש לקבוע לוח זמנים ליישום החלטות המתקבלות בועדה. קבלת החלטות: קבלת החלטה יוצרת מחויבות לביצוע. יש להביא בחשבון את המרכיבים הבאים בעת קבלת ההחלטות: שיקולי דעת מנומקים, התנגדויות [האם מנומקות או לא…], משאבים נדרשים לביצוע, אפשרויות ביצוע. קבלת החלטות לוח זמנים פרוטוקול ישיבה ראשונה

מרכזי למידה: מחזון לבניית תוכנית עבודה שרה קרניאל - יעוץ, הדרכה ופיתוח ארגוני ת"ד 36, קרית אתא 28100; טלפקס: 8448561-04 מרכזי למידה: מחזון לבניית תוכנית עבודה חזון ומטרות מהכללי יעדי תוצאה יעדי תהליך המושג "חזון ארגוני" פירושו: תיאור שאיפות וציפיות עתידיות של הארגון, על בסיס הנחות שיטתיות והשערות מנומקות. החזון מבטא את היכולת לחשוב "למרחקים ארוכים" ויוצר את התשתית לתכנון ולקביעת סדרי עדיפויות. חזון ארגוני נקשר, לעיתים, עם המושג "תכנון אסטרטגי", המוגדר כתהליך של קבלת החלטות מערכתיות תוך ידיעה של השלכותיהן העתידיות ושל המאמצים והמשאבים הנחוצים על מנת להוציאן לפועל. בתהליך זה מתבצעת הערכה שיטתית של התוצאות והשוואתן לציפיות. בין המושגים "מטרות" ו"יעדים" מתקיימים לא אחת בלבול ואי הבנה. "מטרה" היא הצהרה על שינוי ארוך טווח שיש לממשו ומתארת, בדרך כלל, כיוון כללי אליו מבקשים להגיע. לא תמיד אפשר למדוד שינויים אלו בטווח הקצר. אפשר שהמטרה נשארת בגדר שאיפה לא ממומשת גם במהלך שנים שבהן מתקיימים פרויקטים רבים כדי להשיגה. "יעד" מתאר, במונחים כמותיים ומוחשיים, תוצאה שמבקשים להשיג. יעד תוצאתי מתאר שינויים המתרחשים אצל לקוחות או מקבלי הסיוע. התוצאה מוצגת במונחים שאפשר למדדם כולל לוח זמנים. היעדים התוצאתיים של תוכנית או פרויקט צריכים להיות חשובים מספיק, כדי שיצדיקו את מימון הכסף למימושם. על היעדים להיות בני ביצוע ובני מדידה, מאחר שהם מספקים בסיס להערכת התכנית או הפרויקט. עליהם להיות ספציפיים ומוגבלים דיים, באופן שאפשר לממשם במסגרת הזמן שנקבע לכך. יעד תהליכי, הוא שלב ביניים הנחוץ למימוש יעד תוצאתי. יעד תהליכִי מתאר משימות ופעולות שצריך להשלימן, במונחים שניתן למדדם ובציון תאריך יעד סופי. יעדֵי תהליך מצביעים על רמת המאמצים ומספקים מועדים לבקרה ולפיקוח. "מטרות" - נמצאות בראש הפירמידה, הן כלליות ומקיפות ובהן יש להתחיל. לכל מטרה יכולים להיות מספר "יעדי תוצאה" ולכל יעד תוצאתי יכולים להיות כמה "יעדי תהליך". חשוב להקפיד על לכידות וקשר עִקבי בין המטרות, היעדים התוצאתיים ויעדי התהליך. מטרה לדוגמה: לפעול לשיפור יכולות הלמידה של התלמידים יעד תוצאתי לדוגמה: 35 תלמידים בכתות י', שאובחנו כמתקשים בקריאה, ישלטו באסטרטגיות טרום כתיבה עד דצמבר 2004 יעד תהליכי לדוגמה: במהלך החודשים אוקטובר עד נובמבר תתקיימנה 10 פגישות שבועיות של עבודה לקבוצות של 4-5 תלמידים בכל קבוצה בנושא "אסטרטגיות טרום כתיבה" לספציפי

שרה קרניאל - יעוץ, הדרכה ופיתוח ארגוני ת"ד 36, קרית אתא 28100; טלפקס: 8448561-04 לתכנן בשיטת 9 השאלות מה? למה? למי? כמה? איפה? מתי? 1. מה? מה הנושא? כותרת, תיאור קצר 2. למה? לשם מה? לאיזו תכלית? מהן המטרות והיעדים? מה רוצים להשיג? 3. למי? מי אוכלוסית היעד? מי הנהנה? 4. כמה? כמויות: כמה משתתפים? כמה מפגשים? 5. איפה? היכן מתקיימת הפעילות?  6.מתי? מהו לוח הזמנים? מהי התדירות? מהו משך הזמן? מה הן שעות הפעילות?   7. מי? הגדרה וחלוקה של משימות עבודה: מי עושה מה? מי השותפים?, בחסות מי? מי אחראי למה? 8. איך? באילו שיטות, כלים, אמצעים תתבצע הפעילות? 9. לאן פנינו מועדות? מה הלאה? תוכניות לעתיד, מדדים להערכה, הערכה, מסקנות ואלטרנטיבות.   מי? איך? לאן?

משפטי משימה ככלי לתכנון שרה קרניאל - יעוץ, הדרכה ופיתוח ארגוני ת"ד 36, קרית אתא 28100; טלפקס: 8448561-04 משפטי משימה ככלי לתכנון שם המשימה: ____________ מי? עושה מה? למי? באילו אמצעים? לאיזו מטרה או תכלית? מתי? / עד מתי?

שרה קרניאל - יעוץ, הדרכה ופיתוח ארגוני ת"ד 36, קרית אתא 28100; טלפקס: 8448561-04 מתכונת למשוב שחזור: מה נלמד? סיכום: מהי התמצית של השיחה/ההשתלמות/הפגישה? למידה חדשה: איזה דבר חדש למדתי? למידה עתידית: מה עוד רוצה ללמוד?